کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرانجام قیمت نهایی خودرو دنا تعیین شد


کد خبر : ۸۶۲۸چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱:۰۷۴۷۳۳۵ بازدید

قیمت خودرو دنا که پیش از این قیمت آن از سوی مدیرعامل ایران خودرو حدود 48 میلیون تومان اعلام شده بود، امروز در شورای رقابت ...
سرانجام قیمت نهایی خودرو دنا تعیین شدسرانجام قیمت نهایی خودرو دنا تعیین شد
دویست و ششمین جلسه شورای رقابت با حضور 9 نفر از اعضاء شورا و 3 نفر عضو ناظر مجلس شورای اسلامی ، راس ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 93/09/19 تشکیل و موارد زیر ارائه و مصوب گردید:

- در خصوص پیشنهاد افزایش قیمت خودروی جدید ( دنا ) مصوب گردید، قیمت این خودرو بر مبنای دستورالعمل تنظیم قیمت خودروی سمند سورنEF7 مصوب خرداد سال 1393، بعلاوه هزینه های سرمایه گذاری و قطعات مورد نیاز جهت ارتقاء تعیین گردید.

قیمت خودرو دنا که پیش از این قیمت آن از سوی مدیرعامل ایران خودرو حدود 48 میلیون تومان اعلام شده بود، امروز در شورای رقابت 41 میلیون 900 هزار تومان تعیین شد.

عضو شورای رقابت خودرو عصر چهارشنبه پس از برگزاری جلسه این شورا به منظور بررسی موضوع تعیین قیمت خودرو در جهت تدوین دستورالعمل نهایی در گفت و گو با ایرنا، افزود: قیمت حدود 42 میلیون تومانی سمند دنا پس از آنالیز هزینه های تولید این خودرو در شورای رقابت تعیین شد.

نادر قاضی پور، مخالفت با هرگونه افزایش قیمت خودروهای چینی که هفته گذشته اتفاق افتاد را از دیگر مصوبات شورای رقابت عنوان کرد و افزود: دستورالعمل های امروز شورای رقابت برای اجرا ابلاغ شد.

گفتنی است رضاشیوا رییس شورای رقابت خودرو پیش از این اعلام کرده بود چنانچه خودرو دنا قدرت رقابت با دیگر محصولات بازار را داشته باشد، شورای رقابت در قیمت گذاری آن دخالت نخواهد کرد.

لازم به ذکر است شیوا در گفتگویی با ما افزود این قیمت ( معاون فروش ایران‌خودرو می‌گوید این قیمت مورد تائید ما نیست ) شاید تغییر کند  و قیمت قطعی را بعد از تعطیلات چند روزه در پیش رو رسانه ای خواهیم کرد .

عبدالله بابایی ( معاون فروش ایران‌خودرو ) در گفت‌وگویی با اشاره به قیمت مصوب خودروی دنا از سوی شورای رقابت، گفت: این قیمت مورد اعتراض ایران خودرو است و فردا طی یک نامه رسمی اعتراض خود را به شورای رقابت اعلام خواهیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها