کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال اصلاح نرخ شیرخام در روزهای آینده


کد خبر : ۸۵۳۳۹شنبه، ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲:۲۶۳۲۵۵ بازدید

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: اگر مصوبه اصلاح نرخ شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده های دامی ادامه دار ...
احتمال اصلاح نرخ شیرخام در روزهای آیندهاحتمال اصلاح نرخ شیرخام در روزهای آینده

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران گفت: اگر مصوبه اصلاح نرخ شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده های دامی ادامه دار باشد، قطعا دام های مولد روانه کشتارگاه خواهند شد و زنگ نابودی صنعت شیر و گوشت نیز به صدا در خواهد آمد.

احمد مقدسی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی در خصوص خرید تضمینی شیرخام با نرخ ۶۴۰۰ تومان عملیاتی شده است یا خیر؟ اظهارکرد: دستورالعمل اجرایی آن به شرکت پشتیبانی امور دام و سازمان های تعاون روستایی در استان ها ابلاغ شده و امیدواریم در روزهای آتی این مصوبه به مرحله اجرا برسد.

وی ادامه داد: تامین نهاده ها برای گاوداری ها به سختی صورت می گیرد. واحدهای پروار بندی، روستایی و سنتی به میزان بسیار کمی نهاده های دولتی دریافت می کنند. در واحدهای صنعتی نیز نهاده با تاخیر تامین می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه کمبودی در تولید شیر و گوشت نداریم، گفت: اگر مصوبه اصلاح نرخ شیرخام اجرایی نشود و مشکلات تامین نهاده های دامی ادامه دار باشد قطعا دام های مولد روانه کشتارگاه خواهند شد و زنگ نابودی صنعت شیر و گوشت نیز به صدا در خواهد آمد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها