کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سهمیه سوخت آژانس‌ها و تاکسی سرویس‌ها کی واریز می‌شود؟


کد خبر : ۸۵۱۷۹یکشنبه، ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱:۱۶۲۶۱۸ بازدید

مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت در مورد علت تاخیر در واریز یارانه سوخت...
سهمیه سوخت آژانس‌ها و تاکسی سرویس‌ها کی واریز می‌شود؟سهمیه سوخت آژانس‌ها و تاکسی سرویس‌ها کی واریز می‌شود؟

مسعود رضایی مدیر سامانه هوشمند سوخت در مورد علت تاخیر در واریز یارانه سوخت تاکسی سرویس‌ها بیان کرد: در حوزه‌های وانت بار و خدمات عمومی نیز این مسائل مطرح است، ولی عمده درخواست‌ها مربوط به آژانس‌های شهری و تاکسی سرویس هاست.

او افزود: در ابتدای اجرای این طرح، در کارگروه مدیریت مصرف سوخت با توجه به اینکه زیرساختی جهت احصاء عملکرد این دسته از خودروها، تعبیه نشده بود و عملکرد آن‌ها قابل احصاء نبود، کار گروه یک مصوبه داد و حدود یکسال و چند ماه، بدون احصاء عملکرد فعالیت این خودروها، بر اساس لیستی که از طریق اتحادیه‌ها ارسال می‌کردند، سهمیه ثابت حدود ۱۴۰ لیتری به آن‌ها اختصاص داده می‌شد.


رضایی گفت: از ابتدای امسال، با ساماندهی که وزارت صمت و سازمان شهرداری‌های وزارت کشور انجام داده اند، چندین سامانه برای تاکسی‌های تلفنی و اینترنتی به منظور احصاء عملکرد این بخش تعبیه شد که عملاً کسانی که فعالیت می‌کنند، در این زمینه با ثبت عملکرد خود در این سامانه‌ها، تا سقف ۳۰۰ لیتر می‌توانند سهمیه دریافت کنند.

او تاکید کرد: تاخیر چند روزه برای این ماه در حال اتفاق افتادن است که دلیل آن، این است که در حوزه سایبری اتفاقاتی در حال رخ دادن است و این روز‌ها کنترل‌های ما سخت گیرانه‌تر شده است. وزارت کشور اعلام کرد که عملکرد ماه گذشته این خودروها، فردا به ما اعلام می‌شود و به محض اینکه این مسئله به وزارت نفت اعلام شود، حداکثر ظرف ۲۴ ساعت سهمیه‌ها واریز خواهند شد و رانندگان می‌توانند برداشت کنند. /yjc



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها