کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشخصات موبایل تاشوی جدید سامسونگ فاش شد


کد خبر : ۸۴۹۴۵دوشنبه، ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵:۲۵۲۸۰۵ بازدید

اطلاعاتی از گلکسی زد فولد3 سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد این موبایل تاشو دو نمایشگر دارد و باتری آن نیز 4500 میلی آمپری است.
مشخصات موبایل تاشوی جدید سامسونگ فاش شدمشخصات موبایل تاشوی جدید سامسونگ فاش شد

اطلاعاتی از گلکسی زد فولد3 سامسونگ منتشر شده که نشان می دهد این موبایل تاشو دو نمایشگر دارد و باتری آن نیز 4500 میلی آمپری است.

موبایل «گلکسی زد فولد ۳» در چین تأیید شده است. این دستگاه در وب سایت‌های دولتی مانند TENNAو MIIT مشاهده و برخی از اطلاعات کلیدی درباره آن فاش شده است.

طبق اطلاعاتی که در وب سایت‌های رسمی مذکور آمده، موبایل تاشوی جدید سامسونگ باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری خواهد داشت و تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸SoC کوالکام در آن به کار رفته است. همچنین این موبایل دارای ۲ نمایشگر است. نمایشگر بزرگ‌تر ۷.۵ اینچی و نمایشگر دیگر ۶.۲ اینچی است که در بخش خارجی دستگاه قرار دارد.

البته جزئیات دقیق‌تر درباره دستگاه هنوز وجود ندارد.

در کنار این موارد یک حساب کاربری در میکروبلاگ چینی ویبو نیز اطلاعاتی از «گلکسی زد فولد ۳» را فاش کرده است. این دستگاه از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل آن اندروید ۱۱ است. همچنین پیش بینی می‌شود قیمت آن حدود ۱۵ هزار یوان (حدود ۲۳۱۷ دلار) باشد.

در حال حاضر زمان عرضه این موبایل تاشو اعلام نشده است. اما پیش بینی می‌شود سامسونگ در مراسمی در ۱۱ آگوست ۲۰۲۱ میلادی «گلکسی زد فولد ۳» را رونمایی کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها