کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در پایان معاملات امروز بازار سهام


کد خبر : ۸۴۰۴یکشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹:۲۰۳۷۰۹ بازدید

در پایان معاملات دومین روز کاری هفته روند شاخص بورس باز هم نزولی شد و امروز با فشار عرضه در اکثر صنایع ریزش بیش از 1055 واحدی را تجربه کرد و به کانال ...

در پایان معاملات دومین روز کاری هفته روند شاخص بورس باز هم نزولی شد و امروز با فشار عرضه در اکثر صنایع ریزش بیش از 1055 واحدی را تجربه کرد و به کانال 72 هزار واحد رسید.

بر اساس این گزارش، ارزش معاملات هم با دادوستد بیش از 517 میلیون برگ سهم به 158 میلیارد تومان رسید و در فرابورس هم ارزش معاملات از 150 میلیارد تومان فراتر رفت.

در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته بورس اوراق بهادار تهران هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک ملت، گروه مپنا، بانک تجارت، بانک صادرات، مخابرات، هلدینگ پتروشیمی تأمین، ایران خودرو، توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، بانک پارسیان، سایپا، بانک اقتصاد نوین و بانک پاسارگاد به ترتیب از 97 واحد تا 15 واحد تأثیر منفی بر شاخص گذاشتند.

در بازار منفی امروز برخی نمادها از جمله ماشین‌سازی اراک، چینی ایران، کاشی و سرامیک حافظ، ایران یاساتا تایر و رابر، داروسازی اسوه، آما، پارس‌سرام، بیسکویت گرجی، لامپ پارس شهاب، معادن بافق، کالسیمین و پست بانک ایران بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

در فرابورس هم شاخص با افت شدید 17 واحدی به رقم 812 واحد رسید که گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی جم، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی مارون، ذوب آهن اصفهان و نفت پاسارگاد بیشترین تأثیر منفی را داشتند.

در این بازار اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن با افت شدید 5 درصدی در اکثر سررسیدها به محدوده 76 هزار تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها