کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از نسل جدید لکسوس NX در مدل 2022


کد خبر : ۸۳۷۲۶یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰:۰۶۸۰۱۵ بازدید

نسل جدید لکسوس NX در مدل 2022 و برخی تغییرات اساسی رونمایی شده تا تولید موفقت آمیز محصولات این شرکت ادامه داشته باشد.
رونمایی از نسل جدید لکسوس NX در مدل 2022رونمایی از نسل جدید لکسوس NX در مدل 2022

نسل جدید لکسوس NX در مدل 2022 و برخی تغییرات اساسی رونمایی شده تا تولید موفقت آمیز محصولات این شرکت ادامه داشته باشد. تولید لکسوس NX جدید از سه ماهه سوم 2021 آغاز خواهد شد. انتظار می­رود شرکت سازنده در زمان نزدیک به عرضه، قیمت این محصول را اعلام نماید.

لکسوس با معرفی نسل جدیدی از شاسی‌بلند پرفروش خود، NX، برنامه‌اش برای عرضه ماشین‌های الکتریکی را آغاز کرد. طبق برنامه جدید، ۲۰ مدل جدید در پنج سال آینده عرضه خواهد شد که نیمی از آن‌ها موتور الکتریکی دارند.

NX اولین مدل از این مجموعه جدید است. کارخانه ژاپنی برای اولین بار این ماشین را به موتور هیبرید-الکتریکی مجهز کرده که می‌تواند تا ۵۸ کیلومتر را تنها با نیروی باتری حرکت کند.

بخش‌های فنی دیگر ماشین از تویوتا RAV4 گرفته شده است. لکسوس همچنین NX را به فن‌آوری‌های تازه‌ای مجهز کرده که قرار است به مرور در مدل‌های دیگر کارخانه استفاده شود.

مهمترین تغییر نسبت به نسل اول NX، داشبورد جدید ماشین است. این داشبورد که مهمترین بخش آن یک نمایشگر ۱۴ اینچی است، در واکنش به انتقادهای زیاد خریداران از نو طراحی شده است. در نسل قبل، نمایشگر از طریق صفحه‌ای کنترل می‌شد که روی کنسول وسط بود، اما سیستم جدید لمسی است و می‌توان آن را با فرمان‌های صوتی هم کنترل کرد.


چهار پیشرانه برای نسل جدید لکسوس NX

چهار گزینه برای نصب در زیر کاپوت لکسوس NX پیشنهاد شده است. اولین نمونه، پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی 4 سیلندر است، که 203 اسب­‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو یا تمام چرخ‌های نسخه پایه این خودرو یعنی NX250 منتقل می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت NX250 در دو نسخه دیفرانسیل-جلو و چهارچرخ محرک به ترتیب 8.2 و 8.6 ثانیه اعلام شده است.
 

az9g418eo5ahhwp2my4.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها