کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کره‌جنوبی به جای پرداخت نقدی، طلب ایران را به شکل تهاتر می پردازد


کد خبر : ۸۳۴۹۶یکشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹:۴۲۱۰۴۳۶ بازدید

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره‌جنوبی با اشاره به پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهار داشت قرار است تا به جای پرداخت نقدی ...

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره‌جنوبی با اشاره به پول‌های بلوکه شده ایران در کره جنوبی اظهار داشت قرار است تا به جای پرداخت نقدی یا کالاهای تولیدی، ایران در ازای طلب خود تجهیزات فنی و ماشین آلات تولید وارد کند.

 حسین تنهایی با بیان اینکه طی روزهای اخیر و با کاهش فشار تحریم ها مسئولان و فعالان اقتصادی کره جنوبی به ایران رفت و آمد بیشتری دارند، افزود با کم شدن تحریم‌ها شرکت‌های کوچک و متوسط این کشور تلاش بسیاری برای آغاز تجارت با ایران دارند و از سوی دیگر شرکت‌های بزرگ در کره جنوبی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند تا بار دیگر به فهرست تجاری ایران بپیوندند.

او پیشتر و در دی ماه سال گذشته در همین رابطه گفته بود که ایران قصد دارد به‌منظور تهاتر ۸.۵ میلیارد دلار پول بلوکه شده در کره جنوبی، با این کشور مذاکره کند که واکسن کرونا نیز، یکی از این کالاهاست.

برخلاف نظر اخیر رئیس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی، قرار بود ایران؛ مواد اولیه، دارو، مواد پتروشیمی، قطعات خودرو و لوازم‌خانگی و قطعات لوازم‌خانگی از این کشور وارد کند. اما مطابق اظهارات امروز وی، به نظر می‌رسد واردات کالاهای تولیدی کره‌ای از دستور کار خارج شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها