کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توافق مقامات عراقی برای پرداخت طلب ایران


کد خبر : ۸۳۴۸۵شنبه، ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲:۰۰۲۵۰۷ بازدید

وزارت برق عراق با اشاره به توافق بر سر جدول زمانی پرداخت طلب ایران اعلام کرد صادرات گاز ایران به عراق به زودی افزایش می یابد.

وزارت برق عراق با اشاره به توافق بر سر جدول زمانی پرداخت طلب ایران اعلام کرد صادرات گاز ایران به عراق به زودی افزایش می یابد.

به گزارش ایران جیب به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، وزارت برق عراق از توافق با مقامات مالی عراق بر سر جدول زمانی پرداخت طلب ایران خبر داد و اعلام کرد صادرات گاز ایران به عراق به زودی به سطح کامل خود خواهد رسید.

سخنگوی وزارت برق عراق در این خصوص گفت: مبالغی به عنوان بدهی عراق وجود دارد که باید به ایران پرداخت شود. در دیدار وزیر برق با وزیر دارایی و مدیر کل بانک تجاری عراق بر سر زمان‌بندی پرداخت بدهی به ایران توافق شد تا انتقال گاز ایران مجددا در روزهای آینده صورت گیرد.

احمد موسی با اشاره به اینکه در صورت بازگشت صادرات گاز ایران به حالت اولیه، تولید برق عراق به 22 هزار مگاوات خواهد رسید گفت: افزایش تولید باعث بالارفتن تعداد ساعات برق‌رسانی به شهروندان عراقی خواهد شد.

وی گفت در حال حاضر صادرات گاز ایران به عراق حدود 20 میلیون متر مکعب است این درحالی است که وزارت برق عراق در فصل تابستان به 70 میلیون متر مکعب گاز احتیاج دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها