کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توافقنامه برجام به شکل کنونی قابل بازگشت نیست


کد خبر : ۸۳۲۳۰پنجشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵:۰۵۱۸۵۴۴ بازدید

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا: توافقنامه پیشین هسته‌ای با ایران شامل مواردی بود که این کشور را بیش از پیش به قدرت هسته‌ای ...
توافقنامه برجام به شکل کنونی قابل بازگشت نیستتوافقنامه برجام به شکل کنونی قابل بازگشت نیست

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا: توافقنامه پیشین هسته‌ای با ایران شامل مواردی بود که این کشور را بیش از پیش به قدرت هسته‌ای نزدیک کرد؛ از این رو باید تلاش کنیم برخی مفاد این توافقنامه را تغییر دهیم.

ایران بدون توافقنامه هسته‌ای قوی‌تر از ایران با توافقنامه هسته‌ای است؛ از این رو تمامی مقامات آمریکا معتقدند یک تفاهم نامه هسته‌ای خوب می‌تواند ایران را از رسیدن به پیشرفت‌های هسته‌ای به خوبی باز دارد.

در سال‌هایی که ترامپ به صورت یک جانبه از این توافقنامه خارج شد، دسترسی ایران به سلاح‌های هسته‌ای هم بیش از پیش افزایش یافت. ما در دولت بایدن معتقدیم که یک توافقنامه خوب با ایران می‌تواند مانع از پیشرفت‌های این کشور در زمینه هسته‌ای باشد.

دولت بایدن به دنبال یک توافق هسته‌ای مستحکم و بلندمدت با ایران است. این توافقنامه شامل بند‌هایی باید باشد که برخی فعالیت‌های هسته‌ای ایران به موجب آن تا سال ۲۰۲۵ متوقف شود.

آمریکا هر بار اعلام کرده مشتاق به بازگشت به یک توافقنامه هسته‌ای با ایران است، ولی این سوال مطرح است که آیا ایران هم حاضر است برای بازگشت به برجام قدمی بردارد یا خیر. ما مدام کار‌هایی که طرفین مذاکره باید برای بازگشت به این توافقنامه انجام دهند تکرار کرده‌ایم حالا این ایران است که باید قدمی رو به جلو بردارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها