کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال افزایش مصرف برق در هفته آینده


کد خبر : ۸۳۲۲۰چهارشنبه، ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸:۴۰۱۶۱۳ بازدید

سخنگوی صنعت برق گفت: پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیانگر آن است که هفته آینده دمای هوا افزایش یابد و برهمین اساس احتمال افزایش ...

سخنگوی صنعت برق گفت: پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیانگر آن است که هفته آینده دمای هوا افزایش یابد و برهمین اساس احتمال افزایش مصرف برق وجود دارد که توصیه می‌شود مشترکان از مصارف غیرضروری خودداری کنند.

«مصطفی رجبی مشهدی» در یک پیام تصویری افزود: با توجه به بهبود شرایط دمایی و همکاری خوب مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی، امروز محدودیت‌ها به حداقل ممکن رسیده  است و  در صورت تداوم همکاری مردم، امروز مشکلی در تامین برق نخواهیم داشت.

سخنگوی صنعت برق خاطرنشان ساخت: برای هفته آتی، با توجه به افزایش دما، پیش‌بینی می‌شود که مصرف برق افزایش قابل توجهی داشته باشد.

رجبی مشهدی گفت: بر این اساس از همه مشترکان درخواست می‌شود  تا حد امکان از مصارف غیرضروری در ساعت اوج مصرف خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، وزیر نیرو از افزایش ۱۹ درصدی مصرف برق نسبت به سال گذشته خبر داد.

رضا اردکانیان با اشاره به در پیش بودن ایام گرم سال و ضرورت مدیریت مصرف انرژی در کشور، گفت: وزارت نیرو با تمام ظرفیت در تلاش برای خدمات‌رسانی برقی در سراسر کشور است.

وی  ادامه داد: البته اصلاح الگوی مصرف نیاز امروز جامعه ایرانی بوده و با توجه به سطح بالای میانگین مصرف انرژی در کشور باید کارهای فرهنگی و اقناعی لازم برای مدیریت مصرف انجام گیرد.

وزیر نیرو توضیح داد:خاموشی‌های اخیر در کشور ناشی از دو مسئله مهم خشکسالی و مصارف غیرمتعارف است و باید در این راستا تدابیر جدی اندیشیده شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها