کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حضور چشمگیر و متمایز برند شما در نمایشگاه‌ها با هدایای تبلیغاتی خاص و دوست داشتنی


کد خبر : ۸۲۹۵۴سه شنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶:۲۸۴۷۸ بازدید

رویدادها و رخدادهای پیش روی کسب و کار شما از مغتنم‌ترین فرصت‌هایی خواهد بود که شما می‌توانید صمیمانه‌ترین و ...

رویدادها و رخدادهای پیش روی کسب و کار شما از مغتنمترین فرصتهایی خواهد بود که شما میتوانید صمیمانهترین و بهینهترین روابط را با مخاطبان خود شکل دهید.

نمایشگاهها یکی از بهترین و تاثیرگذارترین این رویدادها هستند. در حقیقت اين نمايشگاهها میتوانند سازندهی اتفاقاتی بزرگ و سرنوشت ساز برای برند شما باشند. چرا که شما در نزدیکترین و پرمهرترین فاصلهی ممکن از مخاطبان قرار داريد و چشم در چشم آنان ميتوانيد از رسالت و فلسفهي وجودي مجموعهي خود سخن بگوييد. از آرمانها و اهدافي كه چشم اندازهاي كسب و كارتان هستند و از نقش پر از رنگ و مهم آنها در دورنماي كسب و كارتان و همينطور تحقق اين اهداف براي آنها بگوييد. محصولات و خدمات قديمي و جديد خود را به آنها معرفي خواهيد كرد. با شكل گرفتن همين ديدار دوستانه و صميمانه مجال خواهيد يافت تا با حضور متمايز خود به آنها ثابت كنيد كه مسير درستي را در پيش داريد و به شما باور خواهند آورد. تنها کافی ست که مدبرانه و با یک برنامه ریزی فوق العاده عالی و سرشار از ایدهها و طرحهای خلاقانه و جذاب پیش بروید.

به جهت خوبیها و مزیتهایی که نمایشگاهها دارند شما باید بتوانید تمامی این نکات مثبت و ابعاد مطلوب آن را در جهت پروراندن و شکوفا کردن تعاملات با همراهان و حامیان خود غنیمت شمارید.

قدم نخست شناخت مخاطبان و طراحي دعوتنامهها و فراخوانهايي ست كه محترمانه و صميمانه آنها را به حضور در اين رويداد ترغيب كنيد. علاوه بر قالب و ظرافتهاي دعوتنامه، آنچه اين دعوتها را جذابتر خواهد كرد همراه نمودن هداياي تبليغاتي نمایشگاهی و يا حتي گاه تنها هديهاي جهت يادبود، ميباشد كه مخاطب را كنجكاو و مشتاق حضور به هم رساندن در غرفههاي شما خواهد كرد. اين ايدهي شگفت انگيز شانس ملاقات شما با آنها را افزايش خواهد داد. ملاقاتي كه خود استحكام بخش روابط با حاميان وفادار قديمي و آغازگر تعاملاتي بديع خواهد بود. تعاملاتي كه ميتواند منشا تحولات سرنوشت ساز ديگري در مجموعهي شما باشد.

و به زودي آن روز فرا خواهد رسيد. روزي كه شما در غرفهي خود چشم به راه مخاطباني هستيد كه از دلگرميها و حمايتهاي آنها كسب و كارتان را رونق ببخشيد.

برند شما در نمايشگاهي در كنار شركتهايي قرار خواهد گرفت كه كسب و كاري همچون شما دارند و هر كدام پتانسيل اين را خواهند داشت كه در رقابتي تنگاتنگ با شما دل مخاطبانتان را بربايند.

اما آنچه بين شما و آنها تمايز ايجاد خواهد كرد همان تمايل به خلق تعاملات محكم, همدلانه و در عين حال آگاهانه و انسان منشانهاي ست كه بايد از سياستهاي تدوين شده براي كسب و كارتان نشات بگيرند.

شما با نگاهي انساني و حرفهاي توامان با خلاقيت و نوآوري خواهيد توانست خالق يك مزيت رقابتي براي مجموعه خود باشيد.

اينكه شما چگونه و با چه ظرافتي به آماده سازي غرفهي خود براي استقبال و خوشامدگويي بپردازيد، بسيار حائز اهميت ميباشد و بر نگاه مخاطب نسبت به شما و كسب و كارتان تاثيرگذار خواهد بود.

فراهم كردن فضايي كه بازديد كنندگان در آن با خيالي آسوده و در عين حال با احساساتي خوب و گرم حضور داشته باشند باعث خواهد شد تا از برقراري ارتباط با شما و برند شما لذت ببرند و زمان بيشتري را در غرفهي شما بگذرانند. و مجالي ارزشمند خواهد بود براي شما تا برند خود را براي مخاطبان قديمي خود ملموستر و شفافتر سازيد و تصاوير ذهني آنها را نسبت به خودتان بهبود ببخشيد و موفقتر خواهيد بود اگر بتوانيد ذهنيتي زيباتر و كاملتر و آميخته با حقيقت براي آنها به تصوير بكشيد. همهي اين اتفاقات بايد به بهترين شكل و در صميمانهترين و راحتترين فضا رخ دهد. لحن سرشار از مهر همراه با لبخند دلنشينِ شما, آنها را ترغيب خواهد كرد تا با اشتياق بيشتري گوش به سخنان شما بسپارند. غرفهي شما را فضايي چنان ستودني و دلپذير بيابند كه تمام توجه خود را معطوف شما دارند تا بيشتر با شما و كسب و كارتان آشنا شوند.

هداياي تبليغاتي شما از مهمترين و اعجاب انگيزترين عناصر غرفهي شما خواهند بود. اين هدايا بايد آنقدر نوآورانه و خلاقانه طراحي و اجرا شده باشند كه مخاطب حس كند آن هديه از جانب شما تنها براي او تدارك ديده شده و اين نگاه باعث خواهد شد تا از حضور در كنار شما خشنود و خرسند شوند.

 

داشتن هديهاي ماندگار و كاربردي كه تا مدت زيادي همراه او خواهد بود و بخشي از نيازهاي روزانهاش را برآورده خواهد كرد به معناي آغاز حضور ملموس و رد پاي برند شما در زندگي آنها ميباشد. به خصوص براي مخاطباني كه به تازگي به دايرهي حاميان شما پيوستهاند اين هداياي تبليغاتي حرفهاي گفتني بسياري براي آنها خواهند داشت.

هداياي تبليغاتي جذاب و محبوبي كه به گرمي بر دل مخاطب شما خواهند نشست و براي او بسيار قابل تحسين و دوست داشتني خواهند بود.

  • هداياي تبليغاتي ديجيتال هميشه طرفداران و هواخواهان ويژهي خود را داشتهاند. گسترش تكنولوژي و فناوريهاي مدرن اين هدايا را به الزامات زندگي مردم مبدل ساخته است. و تقديم اين هداياي مورد نياز و ضروري در اين روز خاص به آنها، همواره برايشان يه ياد ماندني و خاطره انگيز خواهد بود.
  • دفترچههاي يادداشت و خودكارها از هداياي جذاب ميباشند. چرا كه تكنولوژيهايي كه كمي قبل از آنها سخن گفتهايم, هنوز نتوانستهاند جايگزين خوب و شايستهاي براي دفترچهها و خودكارها در زندگي روزمرهي مخاطبان شما باشند. نوشتن بر روي كاغذ براي بسياري از مردم همچنان كاري لذت بخشتر است. با وجود نوت بوكها و نرمافزارهاي نوظهور, ميل به نوشتن بر روي كاغذ همچنان پابرجا مانده است. دفترچه و خودكار تبلیغاتی با كيفيت و زيبايي كافي از هداياي تبليغاتي پرطرفدار غرفهي كسب كار شما خواهد بود.
  • كلاه براي بسياري از مخاطبان جوان و گاه حتي مخاطبان باتجربهتر و در عين حال جواندل, كلاهها از محبوبترين پوششها هستند. اين هداياي تبليغاتي شما جذابيت خاصي به استايل مخاطب شما خواهند بخشيد به همين خاطر آنها در هر سني كه باشند هواخواه اين هديه شما خواهند شد.
  • فولدرها كه نمونههاي لطيف و با كيفيت و شكيل چرم آن هم طراحي شده است از هدايايي ميباشد كه همراهان شما هميشه براي ساماندهي و حمل اسناد و مدارك خود به آن نياز داشتهاند. فولدرهايي كه شما به عنوان هداياي تبليغاتي برند خود تدارك ديدهايد، ميتوانند با همراهي يك دست نوشته از سوي كسب و كار شما و همچنين جاي دادن يك خودكار و دفترچه در دل خود، براي مخاطب بسيار مطلوب و رضايت بخش باشند.
  • ماگهاي هميشه در صحنه آنقدر محبوب و جذاب هستند كه شما به هر طريقي كه بخواهيد ميتوانيد آنها را به مخاطب خود تقديم داريد. چرا كه ماهيت اين هداياي دلنشين است كه براي حاميان شما در هر شكل و هر مناسبتي دوست داشتني خواهد بود.
  • ابزارهاي كوچك چندكاره به همراه يك چراغ قوه از آن دسته هدايايي هستند كه وجود آنها براي هر خودرو و هر خانهاي ناگزير ميباشد. هدايايي كاربردي كه در شرايط حساس و گاه پرمخاطره به ياري مخاطب شما خواهند شتافت.
  • ساكهاي خريد تبليغاتي از ديگر هداياي قابل تامل و كاربردي ميباشند. اين روزها مسائل زيست محيطي جايگاهي بسيار حياتي و مهم در ميان مردم پيدا كردهاند. هر آنچه كه از جانب شما به آنها برسد كه نشاني از وجود دغدغههاي زيست محيطي در كسب و كار شما داشته باشد و ارائه دهندهي راهكاري باشد براي كاهش آسيبهاي وارده به محيط زيست ما, براي آنها بسيار ستودني خواهد بود و به بينشي نوين و زيباتر از شما و برندتان دست خواهند يافت. ساكهاي خريد تبليغاتي كه ميتوانند استفاده از پلاستيك و بستههاي پلاستيكي را در زندگي روزمره ما كاهش دهند همواره بسيار مطلوب و مطبوع خواهند بود و حسي سرشار از رضايت را براي مخاطب به ارمغان خواهند آورد.
  • ساعتها هر جا باشند خواه پيچيده بر مچ دستان ما, خواه بر سينهكش ديوار و خواه نشسته بر ميز كار تداعيگر تك تك لحظات زندگي ما خواهند بود كه با سرعتي حيرت برانگيز در حال گذر هستند. هيچ گاه در خواستني بودن و دلپذيريِ ساعتها به عنوان هداياي تبليغاتي ترديد به خود راه ندهيد.
  • پك هداياي تبليغاتي. مخاطبان شما آنگاه كه با پكي از هداياي متعدد و متفاوت مواجه شوند عاشق آنها خواهند شد. آنها بسيار شادمان و خشنود خواهند گشت آن هنگام كه پس از باز كردن هداياي شما، مجموعهاي از هداياي جذاب و دلنشين را با چشمان خود ببينند. پكي كه شامل يك ست هدیه تبلیغاتی كامل، چشم نواز و كاربردي كه شامل پاوربانك، هندزفري و يك كيف مخصوص كارت باشد يا حاوي يك دفترچه و خودكار زيبا در دل يك فولدر شكيل به همراه يك ماگ دوست داشتني و يك ساعت روميزي شيك باشند كه به زيبايي و ظرافت طراحي و آماده گشتهاند و يا هر پك دلچسب ديگري كه ماحصلش چيزي جز لبخند و خلق يك تجربهي دلنشين براي مخاطب نخواهد بود.

اين شما هستيد كه بايد به گونهاي عمل كنيد تا مخاطب شما هنگام خداحافظي, خشنود باشد از اينكه خود را جزئي از كسب و كار شما ميداند. در اين هنگام او تنها وجههي فيزيكي هداياي تبليغاتي را در دستان خود احساس نميكند. بلكه مهر و صميميتي را كه شما به بهترين شيوه به آنها ابراز داشتهايد و احساسات همدلانه و دلپذيري را كه در همين زمان اندك به آنها انتقال دادهايد با خود خواهند برد.

اين را به خاطر بسپاريد كه كه پايان يك نمايشگاه، آغاز تعاملاتي نو و پويا براي برند شما خواهد بود. بنابراين بسيار شايسته است پيش از آنكه مخاطب غرفهي شما را ترك گويد اطلاعاتي از او جهت برقراري يك راه ارتباطي دريافت نماييد. تهيهي يك بانك اطلاعاتي از مخاطباني كه در غرفهي شما حضور بهم رساندند در آيندهاي نه چندان دور به ياري شما خواهد شتافت. مخاطبان خود را رها نكنيد. در مناسبتها و نمايشگاههاي پيش رو باري ديگر آنها را به سوي خود فراخوانيد و حتي اگر امكان شركت در نمايشگاه را نداشتند با ارسال هديهاي به او يادآور شويد كه قدردان حضور گرمش هستيد. حفظ و تداوم رابطه با مخاطبان بايد از برنامهها و استراتژيهاي هميشگي كسب و كار شما باشد.

در اين روزهاي پر از دلهره و دلواپسي و تشويش, امكان برگزاري نمايشگاههاي حضوري به جهت مصون نگاه داشتن مردم از ويروس منحوس كرونا فراهم نيست. اما پيشرفت تكنولوژيهاي نوظهور، زندگي در اين روزها را برايمان سهلتر ساخته است. نمايشگاههاي مجازي توانسته‌‌اند پا بگيرند و اين مجال را براي كسب و كارها فراهم آورند تا محصولات و خدمات خود را به اين طريق به مخاطبان ارائه دهند. اين شيوه هم الطاف و مزيتهاي خاص خودش را خواهد داشت. در نمايشگاههاي مجازي هم شما اين فرصت را خواهيد داشت تا مخاطبانتان را فراخواني كنيد و خود و رسالت خود را با تقديم یک هدیه تبليغاتي شگفت انگيز و نوآورانه به آنها معرفي نماييد. و بسيار جذابتر خواهد بود كه براي او اين فرصت را فراهم آوريد تا خودش هديهي محبوب و مورد پسندش را برگزيند.

مخاطبان شما سرمايههاي بيبديل كسب و كار شما هستند. آنها را قدر بدانيد و از حال آنها غافل نشويد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها