کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ «تن‌کیلومتر» از دیروز در سراسر کشور به‌روزرسانی شد


کد خبر : ۸۲۴۳۳جمعه، ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲:۴۳۶۸۲۸ بازدید

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از به‌روزرسانی نرخ تن کیلومتر از دیروز نهم اردیبهشت ماه 1400 در سراسر کشور خبر داد.
نرخ «تن‌کیلومتر» از دیروز در سراسر کشور به‌روزرسانی شدنرخ «تن‌کیلومتر» از دیروز در سراسر کشور به‌روزرسانی شد

غلامحسین دغاغله در جلسه بررسی چگونگی حمل کالای اساسی، به‌روزرسانی نرخ کرایه حمل و نقل و مشکلات اصناف که در پایانه بار بندر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهار داشت: به‌روزرسانی نرخ شاخص تن کیلومتر هر ساله به شکل متمرکز انجام می‌شود و محاسبه کرایه‌های حمل بار بر اساس شاخص به‌روزرسانی شده خواهد بود.

وی با اشاره به این که نرخ تن کیلومتر از امروز در سراسر کشور به‌روزرسانی شد، افزود: پیش از این لاستیک بر اساس پیمایش و با ارز 4200 تومان در اختیار رانندگان قرار می گرفت که با توجه به پایان عرضه لاستیک با این نرخ و عرضه آن به‌صورت نیمایی، این موضوع در بروزرسانی تن کیلومتر لحاظ شد.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این‌که نرخ به‌روزرسانی شده تن کیلومتر در خوزستان نیز عملیاتی شد، گفت: در این جلسه برخی مشکلات ایجاد شده در بارگیری در بندر امام خمینی(ره) مطرح شد که در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان مرتفع خواهند شد.

دغاغله با اشاره به بررسی موضوعات مربوط به روغن موتور، سوخت، لاستیک و بیمه رانندگان در کارگروه هفتگی پایش که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود، افزود: درخصوص روغن موتور به دستور وزیر راه و شهرسازی جلساتی با شرکت های تولید کننده برگزار و مقرر شد بر اساس اعلام تشکل های صنفی کشور، در پایانه های بزرگ روغن به‌صورت مستقیم بین رانندگان توزیع شود تا شاهد حذف دلال ها باشیم.

وی ادامه داد: در برخی استان ها از جمله خوزستان، جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان، بوشهر و چند استان دیگر، علاوه بر جابه‌جایی کالا همزمان شاهد برداشت محصولات کشاورزی هستیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار کرد: در استان خوزستان حمل کالای اساسی با برداشت داخلی محصول گندم، چغندرقند، کلزا و تره بار همراه شده است که لزوم مدیریت ویژه‌ای را می‌طلبد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها