کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بخشدار مرکزی شیراز بازداشت شد


کد خبر : ۸۰۴۹۹شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۵:۱۴۱۹۱۱ بازدید

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از بازداشت بخشدار مرکزی شیراز در راستای مبارزه با فساد خبر داد.

رئیس‌کل دادگستری استان فارس از بازداشت بخشدار مرکزی شیراز در راستای مبارزه با فساد خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی دادگستری استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی اظهار داشت: پیش از این نیز سه نفر دیگر شامل یک نفر از اعضای شورای بخش مرکزی یک نفر از اعضای شورای یکی از روستاهای اطراف شیراز و یک نفر از کارمندان بخش دولتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه درباره افراد نامبرده قرار تأمین کیفری مناسب صادر شده است تصریح کرد: این فساد با اِشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) کشف گردید و هم اکنون تحقیقات تکمیلی پرونده زیر نظر بازپرس ویژه در حال انجام است.

این مقام ارشد قضایی استان با تأکید بر اراده راسخ دستگاه قضایی در مبارزه با فساد گفت: دستگاه قضایی در دوران تحول با ورود قاطع به موضوع مبارزه با فساد و توجه ویژه به مفاسد درون و بیرون دستگاه ثابت کرده است با جدیت موضوع مبارزه با فساد را در دستور کار دارد و ما نیز در مجموعه قضایی استان با تبعیت از این سیاست کلان قضایی ازهیچ گونه فساد کوچک و بزرگی اغماض نخواهیم کرد.

موسوی عملکرد آگاهانه ضابطین و همچنین نهادهای نظارتی از جمله اداره کل بازرسی استان را ستود و خاطر نشان کرد: حامیان اصلی مبارزه قاطعانه دستگاه قضایی با فساد مردم هستند و بی‌تردید عملکرد مناسب قضات در این راستا زمینه رضایت عمومی را فراهم ساخت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها