کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس همچنان صعودی


کد خبر : ۸۰۴۱۸سه شنبه، ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰:۲۴۶۲۹۳ بازدید

روند صعودی بازار سرمایه که از هفته جاری آغاز شده امروز هم ادامه یافت و شاخص کل این بازار تا یک میلیون و 214 هزار واحد افزایش داشت.
شاخص بورس همچنان صعودیشاخص بورس همچنان صعودی

روند صعودی بازار سرمایه که از هفته جاری آغاز شده امروز هم ادامه یافت و شاخص کل این بازار تا یک میلیون و 214 هزار واحد افزایش داشت.

شاخص کل بورس امروز با ۲۱ هزار و ۶۲۶ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۲۹۷۲ واحد افزایش رقم ۴۲۳ هزار و ۶۵ واحد را ثبت کرد. معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۹۷ هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال انجام دادند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیح فارس سرمایه گذاری غدیر و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۸۵ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۵۳۹ واحد رسید. معامله گران این بازار ۵۵۷ هزار معامله به ارزش ۴۸ هزار و  ۴۵۵ میلیارد ریال انجام دادند.

بیمه پاسارگاد و صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پلمیر آریا ساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها