کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جدید برخی از خودروها در بازار تهران - 14 بهمن 99


کد خبر : ۸۰۲۲۳سه شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳:۰۰۳۷۳۲۵ بازدید

پس از کاهش تلاطم در بازار ارز و صرف نظر کردن شورای رقابت از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو در 3 ماه زمستان امسال، قیمت‌ها در بازار ...
قیمت جدید برخی از خودروها در بازار تهران - 14 بهمن 99قیمت جدید برخی از خودروها در بازار تهران - 14 بهمن 99

پس از کاهش تلاطم در بازار ارز و صرف نظر کردن شورای رقابت از افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو در 3 ماه زمستان امسال، قیمت‌ها در بازار خودروی کشور نیز تا حدودی به یک ثبات رسیده و تقاضای کاذب جای خود را به خریداران واقعی داده و آنطور که فعالان بازار خودرو می‌گویند، پیش بینی می‌شود ثبات قیمت‌ها تا پایان سال و اوایل سال آینده پابرجا باشد و نوسان خاصی در قیمت‌ها رخ ندهد.

در همین راستا نعمت الله کاشانی نسب نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهار داشت: بازار تقریباً به یک ثباتی رسیده است و مشتریان واقعی که به دنبال خرید خودرو برای پایان سال و شب عید هستند، به بازار آمده اند و می‌توان گفت که در حال حاضر مصرف کننده واقعی برای مصرف شخصی، خودرو می خرد.

وی افزود: با توجه به ثباتی که در بازار ایجاد شده و احتمال افزایش یا کاهش قیمت وجود ندارد، در حال حاضر بهترین فرصت برای خرید خودرو است.

کاشانی نسب گفت: کلاً مصرف کننده برای خرید شخصی در بازار است و دلال در بازار حضور ندارد چراکه خودرو تقریباً جذابیت سرمایه‌ای خود را از دست داده است.

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران تاکید کرد: نوسان قیمتی بسیار کم است و می‌توان گفت که قیمت‌ها تقریباً تثبیت شده و اتفاق خاصی در بازار نخواهد افتاد.

امروز سه شنبه 14 بهمن در بازار تهران هر دستگاه پژو پارس سال 208 میلیون تومان، پژو پارس ال ایکس 246 میلیون، تیبا هاچ بک 127 میلیون، 405 SLX حدود 194 میلیون، پژو 207 دستی 273 میلیون، پژو 405 دوگانه سوز 185 میلیون، پراید 111 حدود 125 میلیون، کوییک آر 145 میلیون، 206 تیپ 2 حدود 190 میلیون، پراید 131 حدود 107 میلیون، سمند ال_ایکس 183 میلیون، پراید وانت 110 میلیون و سمند دوگانه سوز 223 میلیون تومان قیمتگذاری شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها