کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ دومین نوجوان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان


کد خبر : ۸۰۰۸۲شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۷:۵۵۴۷۱ بازدید

دومین نوجوان مصدوم در حادثه کانکس معلمان دزفول نیز پس از 10 روز از این آتش سوزی به علت شدت سوختگی جان باخت.

 دومین نوجوان مصدوم در حادثه کانکس معلمان  دزفول نیز پس از 10 روز از این آتش سوزی به علت شدت سوختگی جان باخت.

علی عبدالهی شاه آبادی، بخشدار سردشت دزفول با اعلام این خبر به مهر گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه آتش سوزی کانکس معلمان در بخش سردشت دزفول به نام امین الیاسی شامگاه چهارشنبه 8 بهمن به دلیل شدت جراحات در بیمارستان طالقانی اهواز جان باخت که بر این اساس تعداد فوت شدگان این حادثه تاکنون به دو نفر رسیده است. وی، سن فرد فوت شده را ۱۵ سال اعلام کرد و افزود: وی دارای سوختگی بالای ۵۰ درصد بود.

بخشدار سردشت، حال عمومی سایر مصدومان این حادثه را نیز نامساعد دانست و گفت: یکی دیگر از حادثه دیدگان که یک معلم است و دچار بیش از ۸۰ درصد سوختگی شده  از همان ابتدا به خواست خانواده به اصفهان منتقل شده است.

وی تصریح کرد: قطعاً اگر مسیرهای روستایی در این بخش  آسفالت بودند روند امداد رسانی به مصدومان این حادثه هموار تر می‌شد و زودتر به مراکز درمانی منتقل می‌شدند.

ششم بهمن نیز یکی از مصدومان این حادثه به نام «نیما همتی چال گرد» با ۱۵ سال سن و با درصد سوختگی بیش از ۵۰ درصد به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان طالقانی اهواز جان خود را از دست داد. شامگاه دوشنبه ۲۹ دی‌ آتش‌سوزی در یک کانکس واقع در روستای کنگرستان بخش کوهستانی سردشت دزفول موجب سوختگی شدید سه معلم و سه نفر از نوجوانان این منطقه شد. مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان  پیشتر اعلام کرد؛ آتش گرفتن کانکس معلمان در منطقه سردشت دزفول برخلاف آنچه اعلام شده، ناشی از صاعقه نبوده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها