کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حادثه هولناک روی پله برقی


کد خبر : ۸۰۰۰۷چهارشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶:۳۱۱۸۸۱ بازدید

حرکت ناگهانی پله برقی در جهت مخالف، زن و شوهر میانسالی را که قصد بالا رفتن از پله‌ها را داشتند تا یک قدمی مرگ کشاند.

حرکت ناگهانی پله برقی در جهت مخالف، زن و شوهر میانسالی را که قصد بالا رفتن از پله‌ها را داشتند تا یک قدمی مرگ کشاند.

به ‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت 7 و نیم عصر دوشنبه زوج کهنسالی برای عبور از یکی از میدان های  شمال شرق تهران به‌سمت ضلع شمالی میدان تصمیم گرفتند از پله برقی استفاده کنند. مرد 72 ساله که به‌همراه همسرش قصد استفاده از پله‌ها را داشت با مشاهده پله برقی که خاموش بود و حرکت نمی‌کرد قدم روی نخستین پله گذاشت.

 همسرش نیز به‌دنبال وی راهی شد اما وقتی چند پله را طی کرده و به میانه راه رسیده بودند ناگهان پله برقی به کار افتاد. این حرکت ناگهانی آنها را شوکه کرد اما اتفاقی که منجر به بروز حادثه‌ای هولناک برای این زوج شد حرکت پله‌ها به‌سمت بالا نبود بلکه پله برقی به جای بالا رفتن به سمت پایین حرکت کرد و باعث سقوط این زن و شوهر شد.
مرد که در این حادثه بشدت آسیب دیده بود به خبرنگار «ایران» گفت: عصر دوشنبه با همسرم به‌سمت پله برقی رفتیم تا به ضلع شمالی میدان برویم اما پله برقی خاموش بود با این حال قدم روی پله‌ها گذاشتیم چند پله که بالا رفتیم ناگهان صدای روشن شدن پله را شنیدیم اما در کمال ناباوری پله به سمت پایین حرکت کرد به همین خاطر تعادل من و همسرم به هم خورد و روی پله‌ها افتادیم.
 هردو وحشت زده فریاد می‌کشیدیم و کمک می‌خواستیم      لباس هایمان لای پره‌های پله گیر کرده و پاره می‌شد در همین موقع دوباره پله متوقف شد و این بار با یک حرکت ناگهانی به سمت بالا حرکت کرد. با این اتفاق کمی خیالمان راحت شد سعی می‌کردیم خودمان را از روی پله بلند کنیم و بایستیم با اینکه لباس هایمان پاره و سرو صورت و بدنمان زخمی شده بود به سختی در تلاش برای ایستادن بودیم که دوباره حرکت پله تغییر کرد و به سمت پایین تغییر جهت داد.
مرد آسیب دیده در ادامه گفت: این بار دیگر مرگ را با چشمانمان دیدیم شرایط خیلی وحشتناکی بود همسرم مدام فریاد می‌کشید و کمک می‌خواست من هم نمی‌توانستم حرکتی انجام دهم بین پله‌ها گرفتار شده بودیم و تیغه‌های فلزی پله سر و صورت و بدنمان را زخمی می‌کرد در همین موقع چند نفر از رهگذران که ما را در آن شرایط دیده بودند به کمک مان آمدند و به سختی از آن مهلکه نجاتمان دادند بعد هم با اورژانس تماس گرفتند. در همین موقع متصدی پله برقی هم آمد.
دقایقی بعد در حالی که وضعیت جسمی بدی داشتیم، آمبولانس اورژانس از راه رسید و ما را به بیمارستان شهدای تجریش منتقل کرد. بعد هم مأموران پلیس برای بررسی ماجرا از راه رسیدند.
مرد که بشدت از این حادثه ناراحت بود، گفت: این پله برقی محل عبور افراد زیادی است و هر گونه سهل‌انگاری در نگهداری و نظارت بر کارکرد آن می‌تواند به قیمت جان مردم تمام شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها