کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز چهارشنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۸۰۰۰۵چهارشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵:۲۱۱۰۴۹ بازدید

در آستانه تصمیم پولی فدرال رزرو آمریکا در اواخر امروز و در حالی که سرمایه گذاران در انتظار تصویب بسته محرک مالی جدید بزرگترین اقتصاد ...
بهای طلا امروز چهارشنبه در بازارهای جهانیبهای طلا امروز چهارشنبه در بازارهای جهانی

در آستانه تصمیم پولی فدرال رزرو آمریکا در اواخر امروز و در حالی که سرمایه گذاران در انتظار تصویب بسته محرک مالی جدید بزرگترین اقتصاد جهان هستند، قیمت طلا روز چهارشنبه شاهد اندکی کاهش بود.

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.27 درصد افت به 1845 دلار و 93 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه آوریل با 0.39 درصد کاهش به 1847 دلار و 60 سنت رسید.

فدرال رزرو قرار است امروز نتیجه نشست دو روزه سیاستگذاری خود را اعلام کند و انتظار می رود سیاست قبلی خود را بدون تغییر حفظ نماید.

چاک شومر، رهبر اکثریت سنا گفت، اگر لازم باشد، دموکرات ها بدون جلب حمایت جمهوری خواهان، لایحه 1.9 تریلیون دلاری محرک اقتصادی دولت بایدن را پیش خواهند برد.

یک مقام ارشد دولت بایدن دیروز گفت، این کشور 200 میلیون واکسشن کرونای دیگر خریداری خواهد کرد و تعداد بیشتری واکسن به ایالت ها ارسال خواهد نمود.

صندوق بین المللی پول روز گذشته پیش بینی خود از رشد اقتصاد جهانی در سال 2021 میلادی را افزایش داد و اعلام کرد که افت رشد ناشی از کرونا در سال گذشته حدودا یک درصد کمتر از رقم مورد انتظار بوده است.

اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه ژانویه اندکی رشد داشته، در حالی که تداوم نگرانی ها از شیوع کرونا سب شده تا برداشت خانوارها از وضعیت بازار کار بدتر شود.

رقم خالص واردات طلای چین از طریق هنگ کنگ در ماه دسامبر برای دومین ماه متوالی شاهد افزایش بود، هرچند که رقم واردات در کل سال به دلیل افت مصرف ناشی از شیوع کرونا شاهد 85 درصد کاهش بود.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز سه شنبه با 0.1 درصد کاهش به 1172.38 تن رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها