کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انفجار گاز، علت آتش سوزی کانکس معلمان دزفولی


کد خبر : ۷۹۹۶۱سه شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۸:۴۴۲۳۶ بازدید

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان علت آتش‌سوزی کانکس معلمان در دزفول را انفجار گاز اعلام کرد.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان علت آتش‌سوزی کانکس معلمان در دزفول را انفجار گاز اعلام کرد.

امید بن‌عباس در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه مدرسه کانکسی سردشت دزفول اظهار کرد: در پی گزارشی مبنی بر وقوع حادثه سوختگی در یک مدرسه در بخش سردشت دزفول بررسی‌های لازم توسط کارشناسان امر انجام شد. طبق تأیید فرماندار دزفول، این حادثه ساعت 22 سه‌شنبه رخ داده است. خبرهای اولیه منتشرشده در فضای مجازی، این حادثه را به‌دلیل برخورد صاعقه در کانکس مدرسه عنوان کردند که منجر به آتش‌سوزی کانکس شده و در پی آن، سه معلم و سه نفر از اهالی منطقه دچار آتش‌سوزی شدند.

وی تصریح کرد: براساس بررسی‌های انجام‌شده، این آتش‌سوزی بر اثر برخورد صاعقه نبوده است. طبق شواهد، هیچگونه اثر برخورد صاعقه با سقف کانکس یا آنتن تلویزیون موجود بر بالای کانکس مشاهده نشده است. نوع آتش‌سوزی و وضعیت فیزیکی کانکس نیز نشان می‌دهد که حریق در درون کانکس رخ داده است. البته این کانکس مدرسه نبوده و محل استراحت یکی از معلمان بوده است که آموزش عشایر را انجام می‌دهد و دو فرد دیگر مستقر در کانکس نیز معلمان آن منطقه نبوده‌اند.

وی بیان کرد: در این کانکس گاز پیک‌نیک مشاهده شده است در حالی که برای معلم سه وعده غذایی گرم ارسال می‌شد و نیازی به استفاده از کپسول گاز نبوده است. در این حادثه کانکسی که از آن به‌عنوان مدرسه استفاده می‌شد نیز جنب کانکس آسیب‌دیده قرار داشته است و به‌دلیل اینکه دو موتورسیکلت بین این دو کانکس قرار داشتند، کانکس آسیب‌دیده است اما کلاس درس نبوده است. یکی از آسیب‌دیدگان از ناحیه سر آسیب دیده  و احتمالاً پوششی شبیه پتو روی وی قرار داشته است.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان افزود: آسیب‌دیدگان به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز منتقل شده‌اند و بر اساس شواهد موجود، مصدومان عارضه ریوی ناشی از استشمام گاز داشته‌اند. طبق بررسی‌ها، آتش‌سوزی بر اثر گاز رخ داده است، با وجود این بررسی‌های بیشتر در حال انجام است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها