کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاکید بر مخالفت با واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد


کد خبر : ۷۹۷۳۹دوشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶:۲۲۷۳۰۸ بازدید

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد به سرزمین اصلی مورد مخالفت ...
تاکید بر مخالفت با واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزادتاکید بر مخالفت با واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تاکید بر اینکه واردات خودروهای دست دوم از مناطق آزاد به سرزمین اصلی مورد مخالفت قرار دارد، تصریح کرد: هیچ کس در کشور به این راه میدان نخواهد داد.

 "علی آقامحمدی" امروز (دوشنبه) در مراسم رونمایی از موتور سه سیلندر ملی ابراز امیدواری کرد تولیدات با حجم و داخلی‌سازی بیشتری انجام شود تا به قیمت‌های مناسب‌تری در فروش خودرو برسیم و همه جامعه از آن منتفع شوند و در واقع خدمت به مردم با افزایش تولید محقق می شود.

نیاز به سرمایه‌گذاری برای تولید انبوه

همچنین «مصطفی میرسلیم» نماینده مردم در تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: قرار بود ساخت این موتور سه سیلندر با همکاری یک شرکت آلمانی (ماهله) انجام شود که راضی به آن نبودیم. 

به گفته وی، شرکت ماهله در سال ۹۶ و همزمان با اعمال تحریم‌ها از همکاری سرباز زد و مدت دو سال اجرای پروژه به تعویق افتاد.

میرسلیم خاطرنشان کرد: طراحی موتور توسط متخصصان داخلی آغاز شد و نمونه آزمایشی آن از نظر مصرف سوخت، توان، آلایندگی و استاندارد به نتیجه و ثمر رسیده است.

وی گفت: موتور تولید شده، دستاورد بسیار خوبی است که بدون وابستگی به خارج انجام شده، اما برای تولید انبوه نیاز به سرمایه گذاری دارد.

موسس مرکز ملی موتور ایران ابراز امیدواری کرد: دولت و مجلس از سرمایه گذاری در این طرح استقبال کنند و در نهایت با کاهش مصرف سوخت که ایجاد می‌شود، پاسخ این سرمایه‌گذاری را دریافت خواهند کرد.

نخستین پیشرانه سه سیلندر گروه صنعتی ایران خودرو، امروز (دوشنبه) در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، وزیر نفت، رییس سازمان محیط زیست،  رییس سازمان ملی استاندارد ایران رونمایی شد.

کاهش مصرف سوخت به پنج لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر، کاهش انتشار آلایندگی و رسیدن به اهداف استانداردی محیط‌زیست یورو ۶، استفاده بهینه از زیرساخت سوخت پاک گاز طبیعی، کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای و جلوگیری از آثار مضر آن و ایفای تعهدات ملی و بین المللی، چهار ویژگی کلی این طرح است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها