کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لوکس‌ترین مدل کادیلاک رونمایی شد


کد خبر : ۷۹۷۰۰دوشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷:۲۴۷۵۲۸ بازدید

کادیلاک همزمان با برگزاری نمایشگاه لوازم الکتریکی CES، بخش‌هایی از فن‌آوری لوکس‌ترین مدل آینده خود، سلستیک (Celestiq) را معرفی کرد.
لوکس‌ترین مدل کادیلاک رونمایی شدلوکس‌ترین مدل کادیلاک رونمایی شد

کادیلاک همزمان با برگزاری نمایشگاه لوازم الکتریکی CES، بخش‌هایی از فن‌آوری لوکس‌ترین مدل آینده خود، سلستیک (Celestiq) را معرفی کرد.

سلستیک یک سدان الکتریکی است که قرار است لوکس‌ترین ماشین کادیلاک باشد. به احتمال زیاد این ماشین در سال ۲۰۲۵ به بازار عرضه خواهد شد و به گفته کارخانه دست‌ساز است و در تعداد محدود تولید می‌شود.

در ویدیویی که هفته گذشته درباره ماشین منتشر شد، کانسپتی از سلستیک در حالی که نور کمی روی آن تابیده بود نمایش داده شد. کریستال ویندهم ، مدیر طراحی داخلی کادیلاک در این ویدیو گفت که سقف تمام شیشه‌ای ماشین به چهار بخش تقسیم شده و هر سرنشین می‌تواند به دلخواه شفافیت بخش بالای سر خود را تغییر دهد.

در ویدیویی دیگر که از این ماشین منتشر شده، نمایشگری بزرگ نشان داده می‌شود که سراسر داشبورد را پوشانده است.

سلستیک دو موتور الکتریکی دارد و فرمان هر چهار چرخ را کنترل می‌کند. ماشین بر روی پلتفرمی ساخته می‌شود که جنرال‌موتورز برای ماشین‌های الکتریکی ساخته است. نام این پلتفرم آلتیوم است و کادیلاک شاسی‌بلند الکتریکی خود، لیریک را هم بر روی آن می‌سازد.

جنرال‌موتورز می‌خواهد با ۲۷ میلیارد سرمایه‌گذاری در ساخت ماشین‌های الکتریکی در پنج سال آینده سی ماشین به بازار عرضه کند. کادیلاک در این برنامه نقش اصلی را خواهد داشت و همه محصولاتش الکتریکی خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها