کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازارگردان نماد خودروسازی سایپا انتخاب شد


کد خبر : ۷۹۵۸۶سه شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳:۲۳۴۰۱۶ بازدید

قائم مقام مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ما طبق ابلاغیه بورس، بازارگردان خود را در مهلت قانونی انتخاب کردیم و از سهم خود حمایت می‌کنیم.

مجید باقری، قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نوسان شدید سهام شرکت سایپا، گفت: در مورد سهام‌داران شرکت سایپا دو نکته وجود دارد، اولاً چون بنده هم مواردی که مربوط به بازار سهام است را رصد می‌کنم، به هیچ‌وجه سایپا از یک قاعدۀ کلی مستثنی نبوده است و همراه روند بازار پیش می‌رود.

قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن تاکید بر اینکه روند طی شده سهم خساپا به هیچ وجه مجزا از روند کلی بازار نبوده است، گفت: بررسی روند صعود و نزول صنایع و نمادهای موجود در بورس، بیانگر آن است که همه آن‌ها از یک قاعده پیروی کردند و صعود و ریزش سایپا به هیچ‌ وجه از قاعدۀ کلی بازار خارج نبوده است.

وی با اشاره به اینکه ریزش سهام سایپا ارتباطی با عملکرد شرکت ندارد، گفت: نزول سهام شرکت خودروسازی سایپا، اصلاً مرتبط با مولفه‌های داخلی این شرکت مرتبط نیست و به مباحث کلان مرتبط با بورس مربوط است.

باقری در تشریح این نکته که تمام تلاش خود را برای حمایت از سهم شرکت خودروسازی سایپا به کار می‌بندیم، گفت: خبر مهم این است که ما طبق ابلاغیۀ بورس، بازارگردان خود را در مهلت قانونی انتخاب کردیم و از سهم خود حمایت می‌کنیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها