کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین هتل‌های منطقه سلطان احمد استانبول


کد خبر : ۷۹۲۹۶دوشنبه، ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵:۵۲۲۰۶۵ بازدید

استانبول، یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن، به این شهر سفر می‌کنند.

استانبول، یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین شهرهای کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی آن، به این شهر سفر می‌کنند.

اگر به استانبول سفر کرده‌اید، حتما می‌دانید که مهم‌ترین بخش این شهر از نظر گردشگردی، منطقه‌ی سلطان احمد است.

بیش‌تر مکان‌های تاریخی شهر استانبول، مانند مسجد سلطان احمد استانبول (یا همان مسجد
آبی)، مسجد ایاصوفیه، بازار آراستا، کاخ توپکاپی استانبول و باسیلیکا سیترن با فاصله‌ی کمی از هم، در این منطقه قرار گرفته‌اند. به همین دلیل شما برای بازدید این اماکن تاریخی، مجبور به پرداخت هزینه‌های بالای حمل ‌و نقل نیستید و  تنها با یک پیاده‌روی ساده می‌توانید از همه‌ی این اماکن تاریخی بازدید کنید.

در منطقه‌ی سلطان احمد استانبول، هتل‌ها و مراکز خرید بسیار زیبایی وجود دارد که قدمت بیش‌تر آن‌ها به دوران عثمانی می‌رسد.

با ما همراه باشید تا در ادامه، بهترین هتل‌های منطقه‌ی سلطان احمد در تور استانبول را به شما معرفی کنیم.

هتل فورسیزن استانبول،  (Four Seasons Hotel)، زندانی که هتل شد

قدمت ساختمان این هتل به دوران عثمانی باز می‌گردد. ساختمان هتل در این زمان ساخته شده و هم‌ اکنون به عنوان یک هتل زیبا و مجلل از آن استفاده می‌شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این ساختمان در ابتدا، یک زندان بوده وبعدها تغییر کاربری داده و به یکی از زیباترین هتل‌های استانبول تبدیل شده ‌است.

از ویژگی‌های این هتل زیبا می‌توان به باغ زیبا و شگفت‌انگیز وسط هتل اشاره کرد. شما می‌توانید هنگام سرو ناهار یا شام، از زیبایی‌های این باغ لذت ببرید؛ چرا که رستوران هتل در تراس قرار گرفته و شما قادر خواهید بود هنگام سرو غذا، از زیبایی‌های باغ و منظره‌ی اطراف هم لذت ببرید. شما می‌توانید وعده‌ی صبحانه‌ی خود را در این باغ زیبا صرف کنید.

این هتل در جلب رضایت مشتریان خود بسیار موفق عمل کرده و توانسته جوایز بسیاری را در این زمینه از آن خود کند.

هتل سلطان‌احمد (Hotel Sultanahmet Istanbul)، هتلی با امکانات جذاب و مفرح

اگر علاقه‌مندید که هتل محل سکونت شما به ابنیه‌ی تاریخی استانبول نزدیک باشد، حتما این هتل را برای سکونت خود استفاده کنید. این هتل در فاصله‌ی صدمتری مسجد ایاصوفیه قرار گرفته و چشم انداز زیبایی هم به دریای مرمره دارد.

این هتل، انواع اتاق‌های یک نفره، دو و چند نفره را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. این اتاق‌ها مجهز به تلویزیون اچ ‌دی، پرده‌های برقی، سیستم تهویه ‌مطبوع هوا، سیستم گرمایش از کف هستند. اینترنت شما هم در زمان اقامتتان در هتل رایگان است. چرا که مانند بسیاری از هتل‌های دیگر، شما می‌توانید از وای فای رایگان هتل بهره‌مند شوید. 

در نظر گرفتن سرگرمی‌هایی مانند شنا و پینگ پنگ، از مزیت‌های جالب این هتل است که آن را از سایر هتل‌های استانبول متمایز کرده‌ است.

از دیگر امکانات خوب این هتل می‌توان به خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی لباس‌هایتان اشاره کرد. پس در صورت اقامت در این هتل، نگرانی زیادی برای کثیف ‌شدن لباس‌هایتان نخواهید داشت. 

این هتل به صورت شبانه‌روزی، آماده‌ی استقبال و پذیرایی از مهمانان خود است.

هتل یاسمک سلطان (yasmak sultan hotel)، هتل چهارستاره‌ی سلطان احمد

از دیگر هتل‌های واقع در منطقه سلطان احمد استانبول، هتل چهارستاره‌ی یاسمک سلطان است. این هتل هم تا مکان‌های دیدنی شهر استانبول مانند سجد ایاصوفیه، مسجد آبی، موزه و کاخ توپکاپی، بازار مسقف، بازار ادویه، آب انبار زیر زمینی و میدان اسب‌دوانی فاصله‌ی کمی دارد. 

شما با اقامت در این هتل می‌توانید به راحتی به امکانات حمل و نقلی استانبول هم دسترسی پیدا کنید.

اتاق‌های زیبا و لوکس، سالن ماساژ، جکوزی، سونا، حمام ترکی و بخار و استخر سرپوشیده، این امکان را به مسافران می‌دهد تا یک اقامت خوب و راحت را در استانبول تجربه کنند.

هتل دارا (dara hotel) با ویویی رو به شهر

بر خلاف دو هتل بالا، این هتل از مکان‌های تاریخی استانبول، فاصله‌ی بیش‌تری دارد. طراحی داخلی هتل دارا، سفید رنگ و بسیار متنوع و جذاب است. شما با اقامت در این هتل می‌توانید از حمام‌های مینی‌باز آن، تهویه‌ی مطبوع و وای‌فای رایگان هتل استفاده کنید.

هم‌چنین با اقامت در این هتل می‌‌توانید صبحانه‌ی خود را در تراس هتل که ویویی رو به شهر دارد، سرو کنید.

هتل امیرا استانبول (Hotel Amira Istanbul)، همسایه‌ ی دروازه Catladikapi

این هتل زیبا، توسط تعداد زیادی از رستوران‌های منطقه سلطان احمد استانبول احاطه شده ‌است. به همین دلیل شما با اقامت در این هتل، می‌توانید به بهترین رستوران‌های این منطقه به راحتی دسترسی پیدا کنید. البته ناگفته نماند که خود هتل هم رستورانی بسیار زیبا و مجلل دارد.

تمام پرسنل این هتل، توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را دارند؛ به همین دلیل این هتل توانسته رضایت مراجعه‌کنندگان و مسافران را جلب کند. 

اصلی‌ترین تفاوت هتل امیرا با سایر هتل‌های سلطان احمد استانبول، مجاورت آن با دروازه Catladikapi است.

هتل سلطانیا (sultania hotel)، هتلی اشرافی در سلطانیه

هتل سلطانیا، یکی از اشرافی‌ترین هتل‌های واقع در این منطقه است که اتاق‌هایش شبیه به اتاق‌های کاخ‌های عثمانی طراحی شده‌اند.

این هتل جزو ده هتل برتر تریپ‌ادوایزر است که خدمات بسیار جذابی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

شما با اقامت در این هتل، امکان رزرو قایق و کشتی را خواهید داشت. همچنین می‌توانید از استخر سرپوشیده‌ی آن استفاده کنید، دوچرخه اجاره کنید و به دوچرخه‌سواری بپردازید و از صبحانه، ناهار و شام‌های مفصل آن استفاده کنید.

هتل دوسودوسی (doso dosi hotel)، هتلی در مرکز شهر

این هتل در نزدیکی کاخ توپکاپی، مسجد آبی و ایا صوفیه و در مرکز شهر قرار گرفته و از امکانات خوبی نیز برخوردار است. 

شما با اقامت در این هتل می‌توانید از امکانات خوب اتاق‌های آن مانند حمام اختصاصی، عایق صوتی، تهویه مطبوع و گاهی میز کار، کاناپه و دستگاه قهوه‌ساز استفاده کنید.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مرکز اسپا و ماساژ، سونا، سالن ورزش، حمام ترکی و مرکز تفریح کودکان اشاره کرد.

ما در این مطلب کوتاه، تلاش کردیم چند هتل زیبا را که در منطقه‌ی سلطان احمد استانبول واقع شده‌اند را به شما معرفی کنیم.

نکته‌ای که در پایان باید به شما یادآوری کنیم این است که اقامت در هتل‌های این منطقه، این امکان را به شما می‌دهند که به مکان‌های گردشگری این شهر زیبا، دسترسی داشته ‌باشید و برای بازدید از این امکان، مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین حمل ‌و نقل نشوید.

امیدواریم با مطالعه‌ی این متن، قادر به انتخاب بهترین هتل برای اقامت در منطقه‌ی سلطان احمد استانبول شده ‌باشید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها