کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گران‌فروشی و دلال‌بازی به بازار تخم‌مرغ رسید


کد خبر : ۷۸۸۹۷چهارشنبه، ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲:۳۴۳۲۰۲ بازدید

در حالی که قیمت مرغ در بازار آرام گرفته و به قیمت 20400 تومان به فروش می رسد قیمت هرشانه تخم مرغ کمتر از 2 کیلوگرم در بازار آزاد ...

در حالی که قیمت مرغ در بازار آرام گرفته و به قیمت 20400 تومان به فروش می رسد قیمت هرشانه تخم مرغ کمتر از 2 کیلوگرم در بازار آزاد 35 هزار تومان تا 50 هزار تومان به فروش می‌رسد.

به گزارش ایران جیب از تسنیم، قیمت هرشانه تخم مرغ 30 عددی ساده 35 تا 40 هزار تومان در خرده فروشگاه های سطح شهر تهران به فروش می رسد و بر اساس اخبار موجود، این محصول در برخی از شهرستان ها تا 45 هزار تومان نیز افزایش یافته است.

 قیمت این محصول در میادین میوه و تره بار تهران به قیمت مصوب به فروش می رسد  به طوری که قیمت هرکیلوگرم تخم مرغ 14.5 هزار تومان است؛ یعنی هرشانه 30 عددی حدود 26 هزار تومان تا 29 هزار تومان فروش می رسد.

بنابراین گزارش حداکثر قیمت مصوب تخم مرغ بسته بندی30 عددی نیز حداکثر 31 هزار تومان تعیین شده است اما این نرخ  توسط این شرکت ها رعایت نمی شود به طوری که قیمت هرشانه تخم مرغ 20 عددی 34 تا 38 هزار تومان قیمت گذاری شده است که قیمت 30 عددی آن حدود 51 تا  52 هزار تومان می شود.

گران فروشی و دلال بازی تخم مرغ

 طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در این ارتباط اظهار داشت: تولید تخم مرغ در سال جاری در مقایسه با سال گذشته تغییری نکرده و حتی در برخی از استان ها میزان تولید افزایش یافته است.

طلایی افزود: قیمت مصوب هر کیلوگرم تخم مرغ 14500 تومان است. این محصول با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار برای توزیع موجود است.

وی تصریح کرد: عرضه تخم مرغ به خارج از قیمت مصوب به خاطر دلال بازی ها و تخلف است؛ دستگاه های نظارتی باید اقدامات لازم را انجام دهند.

طلایی گفت: اصناف برای  دریافت و عرضه تخم مرغ به قیمت مصوب با در دست داشتن تاییده  وزارت صنعت به شرکت پشتیبانی امور دام مراجعه کنند. 

فروش مرغ به قیمت مصوب

بنابراین گزارش اما مرغ بعد از اینکه قیمت های متفاوت و بسیار بالاتر از قیمت مصوب به فروش می رسید و شاهد فروش مرغ 34 هزار تومانی در تهران بودیم امروز به قیمت مصوب 20400 تومانی خود رسیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها