کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا سرمایه‌گذاری در بیت کوین درست است؟


کد خبر : ۷۸۰۴۱شنبه، ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳:۲۶۷۷۸ بازدید

مایکروسافت، دل، لامبورگینی و اکسپدیا از شرکت‌های نام آشنایی هستند که در ازای ارائه محصولات و خدماتشان، ارز دیجیتال بیت کوین هم دریافت می‌کنند! با توجه به ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی / مایکروسافت، دل، لامبورگینی و اکسپدیا از شرکت‌های نام آشنایی هستند که در ازای ارائه محصولات و خدماتشان، ارز دیجیتال بیت کوین هم دریافت می‌کنند! با توجه به رشد بیت کوین در سال‌های اخیر اکنون به‌سادگی شاهد افزایش اعتبار این ارز دیجیتال میان مردم سراسر کشور هستیم. به‌گونه‌ای که در حال حاضر در بسیاری از نقاط جهان از بیت کوین به‌عنوان پول رایج استفاده می‌کنند.  اگر این سؤال در ذهن شما هم‌شکل گرفته است که آیا سرمایه‌گذاری در بیت کوین درست است یا نه، باید به شما بگوییم که برای پیدا کردن پاسخ این سؤال، تحقیقات زیادی کنید زیرا هر چه بیشتر پیش بروید بیشتر به این نتیجه می‌رسید که سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال را باید شروع کنید!

ارز دیجیتال بیت کوین که در حال حاضر به‌عنوان یک ارز کاملاً معتبر، امن و محبوب جهانی شناخته می‌شود و تغییرات مثبتی که در چند سال اخیر داشته، باعث شده تا بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال فکر کنند. در این مقاله قصد داریم درباره سرمایه‌گذاری در بیت کوین، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

نقاط قوت بیت کوین، ثابت‌کننده‌ی ارزش سرمایه‌گذاری!

قطعاً با بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فرد و فوق‌العاده بیت کوین مانند امنیت و سهولت استفاده از آن، به این نتیجه می‌رسید که این ارز دیجیتال انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری است. اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که انتخاب یک ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باید با نهایت دقت انجام شود. قطعاً بیت کوین می‌تواند انتخاب خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد اما در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال، هر فرد باید با توجه به میزان بودجه، توانمندی‌ها در تحلیل بازار و شناسایی نقاط مثبت و منفی هر ارز دیجیتال، برای نحوه سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کند.

به همین دلیل بیت کوین می‌تواند برای یک نفر انتخاب خوبی در سرمایه‌گذاری و برای فرد دیگری انتخاب نامناسبی باشد. ازاین‌رو مهم‌ترین اقدام این است که هر فرد با توجه به مدت‌زمانی که قصد سرمایه‌گذاری دارد، یک ارز مناسب را انتخاب کند. هرچند که بیت کوین در حال حاضر یک ارز بسیار محبوب محسوب می‌شود اما شاید برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت، ارز دیجیتال بهتری پیدا کنید! ازاین‌رو در مبحث سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال این مورد را به یاد داشته باشید که بررسی ارزهای دیجیتال و شناخت بازار هر یک، مسئله‌ی بسیار مهمی است.

نوسانات در بازار ارزهای دیجیتال را نادیده نگیرید!

یکی از رایج‌ترین افکار اشتباه مردم درباره ارزهای دیجیتال این است که اگر یک ارز دیجیتال به قیمت خوبی رسید، احتمال شکست آن وجود ندارد. درصورتی‌که اگر به‌اندازه کافی در بازارهای ارز دیجیتال تجربه داشته باشید به‌خوبی می‌دانید که هیچ‌چیز در این بازار غیرممکن نیست. ازاین‌رو اگر بیت کوین را تنها به دلیل رشد قیمت انتخاب کرده‌اید باید به شما بگوییم که تحقیقات بیشتری درزمینهٔ انتخاب ارز مدنظر داشته باشید. بیت کوین هم مانند دیگر ارزهای دیجیتال در برخی روزها دچار کاهش قیمت شده و این اتفاق می‌تواند بارها رخ بدهد. ازاین‌رو نمی‌توان نسبت به اهمیت آن بی‌تفاوت بود. با توجه به تغییرات قیمت بیت کوین در سال 2016 بسیاری از افراد استراتژی فروش بیت کوین و خرید ارز دیجیتال دیگری را انتخاب کردند. درصورتی‌که اگر افراد در این مدت به بیت کوین خریداری‌شده، به چشم سرمایه‌گذاری بلندمدت نگاه می‌کردند بعد از مدتی رشد مجدد قیمت بیت کوین را مشاهده می‌کردند.

اگر اهل ریسک نیستید، بیت کوین انتخاب خوبی نیست!

با توجه به قیمت فعلی بیت کوین، نمی‌توان به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری کوچک به آن نگاه کرد. به همین دلیل باید بررسی‌های نهایی را انجام دهید و درباره سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال مطمئن شوید. زیرا تمامی ارزهای دیجیتال در بازه‌های زمانی مختلف ممکن است افت قیمت را تجربه کنند. به همین دلیل درصورتی‌که قصد دارید تنها پول نقد خود را به یک ارز دیجیتال ثابت تبدیل کنید، بهتر است سراغ ارزهای کم نوسان‌تر مانند تتر بروید. البته که بیت کوین در حال حاضر به معتبرترین و محبوب‌ترین ارز دیجیتال تبدیل‌شده است اما به‌صورت کلی برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال گران‌قیمت باید مطمئن باشید.

چطور در بیت کوین سرمایه‌گذاری کنیم؟

در این مقاله درباره سرمایه‌گذاری در بیت کوین صحبت کردیم. اگر بخواهیم جمع‌بندی داشته باشیم باید بگوییم که بیت کوین می‌تواند یکی از بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری باشد. اما باید هدفتان را از سرمایه‌گذاری و نوع سرمایه‌گذاری را به‌طور شفاف، مشخص کنید.

درصورتی‌که از انتخاب بیت کوین مطمئن شدید با استفاده از یک ماشین حساب ارز دیجیتال، بودجه خود را بررسی کنید تا متوجه شوید که توانایی خرید چه تعداد بیت کوین رادارید. درنهایت پیشنهاد می‌کنیم برای خریدوفروش بیت کوین و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال گران‌قیمت، از روش‌های کامل امن استفاده کنید. به‌طور مثال وب‌سایت نوبیتکس یکی از بهترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال است که می‌توانید با دانلود و نصب اپلیکیشن آن، حساب کاربری خود را بسازید و خرید و فروش ارزهای دیجیتال را شروع کنید. به یاد داشته باشید که برای موفقیت در حوزه ارزهای دیجیتال باید مدام در حال بررسی بازار و افزایش اطلاعات و آگاهی درباره این مباحث باشید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها