کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گزارش کامل تحولات بازار مسکن شهر تهران در آبان ماه 99


کد خبر : ۷۷۹۹۶پنجشنبه، ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸:۳۳۹۱۳۳ بازدید

تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در آبان ماه سال 1399، نشانگر کاهش سرعت رشد قیمت معاملات مسکن در شهر تهران در آبان ماه نسبت ...
گزارش کامل تحولات بازار مسکن شهر تهران در آبان ماه 99گزارش کامل تحولات بازار مسکن شهر تهران در آبان ماه 99

تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در آبان ماه سال 1399، نشانگر کاهش سرعت رشد قیمت معاملات مسکن در شهر تهران در آبان ماه نسبت به مهر ماه سال جاری است.

 تعداد معاملات آپارتمانهای مسکونی شهر تهران در آبان ماه سال 1399، به 4.5 هزار واحد مسکونی رسيد که نسبت به ماه قبل 48.4 درصد کاهش و نسبت به ماه مشابه سال قبل 9.9 درصد افزايش نشان می‌دهد.

در ماه مورد گزارش، متوسط قيمت خريد و فروش يک متر مربع زيربنای واحد مسکونی معامله شده از طريق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران 271.9 ميليون ريال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتيب معادل 1.8 و 118.2 درصد افزايش نشان می‌دهد.

ذکر این نکته ضروری است که تورم ماهانه متوسط قیمت نرخ معاملات مسکن در مهرماه نسبت به شهریورماه 1399، معادل 10 درصد بوده که این میزان در آبان ماه نسبت به مهر ماه سال جاری به 1.8 درصد رسیده است؛ این امر نشانگر کاهش سرعت رشد قیمت معاملات مسکن در شهر تهران در آبان ماه نسبت به مهر ماه سال جاری است.

گفتنی است، «گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در آبان ماه سال 1399» برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است که توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی تهیه و منتشر می‌شود.

70vmmpx8hwlii969gx.png گزارش تحولات بازار معاملات مسکن شهر تهران در آبان ماه 99



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها