کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شعب بانکی در مناطق قرمز با نیمی از کارکنان فعالیت می‌کنند


کد خبر : ۷۷۷۱۴سه شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۴:۳۸۳۳۱۳ بازدید

طبق اعلام شورای پول و اعتبار شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با ...

طبق اعلام شورای پول و اعتبار شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

شورای پول و اعتبار عصر امروز و در یک هزار و سیصد و چهارمین جلسه خود، باتوجه به شرایط ویژه حاکم بر جامعه ناشی از شیوع ویروس کرونا، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و خدمت‌رسانی کارکنان ساعی شبکه بانکی کشور به مردم شریف ایران، در راستای اجرای سیاست‌ها و ضوابط ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و همچنین به منظور حفظ سلامت کارکنان نظام بانکی و تداوم خدمت‌رسانی به عموم مردم مقرر کرد، شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری در مناطق قرمز، حداکثر با یک دوم نیروی انسانی شاغل در آن شعب و با رویکرد تداوم خدمت به شهروندان به فعالیت خود ادامه دهند.

همچنین، طبق اعلام بانک مرکزی اعضای شورا بر تقویت زیرساخت و اتخاذ تمهیدات مناسب و فوری برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی غیرحضوری بانکی با هدف کاهش مراجعات حضوری و جلوگیری از تراکم افراد در شعب بانک‌ها تأکید کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها