کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۷۷۳۰۰جمعه، ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶:۴۹۹۵۹ بازدید

به دنبال تداوم روند گسترش شیوع کرونا و در حالی که نتیجه انتخابات آمریکا هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است، قیمت نفت امروز ...
بهای نفت در بازارهای جهانیبهای نفت در بازارهای جهانی

به دنبال تداوم روند گسترش شیوع کرونا و در حالی که نتیجه انتخابات آمریکا هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است، قیمت نفت امروز در بازارهای جهانی شاهد کاهش بیش از 2 درصدی بود.

بر اساس این گزارش، قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 84 سنت معادل 2.05 درصد افت به 40 دلار و 9 سنت رسید. قیمت نفت خام آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر نیز امروز با 88 سنت معادل 2.27 درصد کاهش به 37 دلار و 91 سنت رسید.

کمیسیون اجرایی اتحادیه اروپا با کاهش پیش بینی خود از رشد اقتصادی این اتحادیه گفته اقتصاد اروپا تا سال 2023 به سطح قبل از شیوع کرونا باز نخواهد گشت.

جیم ریترزبوش، تحلیلگر بازار نفت در ایلینویز با اشاره به کاهش 8 میلیون بشکه ای ذخایر نفت خام آمریکا گفت: «به رغم کاهش غیرمنتظره ذخایر نفت آمریکا در این هفته، بازار نفت همچنان با وضعیت نامشخص عمده ای در بخش تقاضا مواجه است که دلیل عمده آن تداوم شیوع کروناست.»

ایتالیا روز پنجشنبه شاهد ثبت بالاترین رکورد ابتلای روزانه به ویروس کرونا بود. در آمریکا نیز هفته گذشته تعداد ابتلای روزانه به بیش از 100 هزار نفر رسید که رقمی بی سابقه به شمار می رود.

بانک مرکزی انگلیس اقدامات محرک اقتصادی خود در زمینه خرید اوراق قرضه را تشدید کرده تا بتواند آسیب های اقتصادی ناشی از برگزیت و شیوع گسترده کرونا را کاهش دهد.

جان کیلداف، تحلیلگر موسسه اگین کپیتال در نیویورک گفت: «از سرگیری محدودیت های اجتماعی و تلاش ها جهت مهار کرونا که موجب آسیب دیدن اقتصادهای جهان خواهد شد بازار را ناامید کرده است.» وی افزود، محدودیت های جدید وضع شده در اروپا موجب کاهش روزانه 1.5 میلیون بشکه ای تقاضا می شود.

جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات امریکا پس از پیروزی در 2 ایالت مهم پیش بینی کرده که پیروزی نهایی انتخابات خواهد بود. این در حالی است که ترامپ با متهم کردن دموکرات ها به تقلب گسترده در انتخابات تهدید کرده که آنها را به دادگاه خواهد کشاند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها