کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلیل تاخیر در صدور کارت‌های سوخت


کد خبر : ۷۴۱۳۱دوشنبه، ۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵:۲۲۲۷۹۳ بازدید

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاخیر در دریافت کارت سوخت هیچ خللی در ذخیره و موجودی سوخت نخواهد داشت و ...

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: تاخیر در دریافت کارت سوخت هیچ خللی در ذخیره و موجودی سوخت نخواهد داشت و ذخیره 9 ماهه سوخت در کارت‌ها باقی می‌ماند.

فاطمه کاهی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تاخیر در ارسال کارت‌های هوشمند سوخت اظهار داشت: در بخش خودروهای عمومی با سوخت نفت‌گاز مشکلی نیست و کارت‌ها سر وقت بدست متقاضی می‌رسد، فقط فرآیند صدرو کارت‌های خودورهای شخصی به دلیل شیوع کرونا کند شده که بزودی رفع می‌شود.

 وی با ابراز امیدواری از اینکه تا دو هفته آتی کارت خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها بدست متقاضیان برسد، گفت: برای تولید و تامین تراشه‌های کارت مشکلی نیست و کارت‌ها در حال تولید است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر اینکه برای تولید و ارسال کارت سوخت هیچ نگرانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تاخیر در دریافت کارت سوخت هیچ خللی در ذخیره و موجودی سوخت نخواهد داشت و ذخیره 9 ماهه سوخت در کارت‌ها باقی می‌ماند و سهمیه‌های جدید هم اضافه می‌شود.

وی گفت: زمان نرمال صدور کارت در شرایط عادی 2 ماه است اما به دلیل کرونا یک ماه دیگر هم به این مدت زمان 2 ماهه اضافه شده است.

کاهی یادآور شد: متقاضیان دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی می‌توانند درخواست خود را از طریق مراجعه به پلیس+‌10 یا  سامانهepolice.ir به ثبت برسانند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها