کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بزرگترین رشد شاخص بورس تهران، امروز دوشنبه ثبت شد


کد خبر : ۷۳۴۴۱دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱:۰۳۸۶۲۴ بازدید

شاخص بورس امروز با رقم بی‌سابقه 82 هزار واحد صعود کرد و وارد کانال یک میلیون و 700 هزار واحد شد.

cdjegvcn9lxgri38qms.jpg

شاخص بورس امروز با رقم بی‌سابقه 82 هزار واحد صعود کرد و وارد کانال یک میلیون و 700 هزار واحد شد.

شاخص بورس امروز با ۸۲ هزار و ۵۴۴ واحد صعود به رقم یک میلیون و ۷۳۷ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۱۳ هزار و ۹۲۶ واحد صعود کرد و در رقم ۴۸۳ هزار و ۸۴۶ واحد ایستاد. در این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۱۳۶ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال انجام شد.

سرمایه‌ گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، س‌ نفت و گاز و پتروشیمی تامین، گروه مدیریت سرمایه‌ گذاری امید و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس داشتند و بانک‌های ملت و تجارت، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، گسترش سرمایه‌ گذاری ایران خودرو و بانک صادرات ایران نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص کل فرابورس نیز ۵۱۸ واحد صعود و رقم ۱۷ هزار و ۸۰۴ واحد را ثبت کرد. هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب آهن اصفهان، سرمایه‌ گذاری صبا تامین، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی مارون و بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند و سهامی ذوب‌آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، بانک دی، سیمان لار سبزوار، گروه سرمایه‌ گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و صنایع ماشین‌های اداری ایران نمادهای پربیننده این بازار بودند./ ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها