کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اجازه تردد تا مرکز استان


کد خبر : ۷۳۳۸شنبه، ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳:۲۳۷۱۹۸ بازدید

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت که تصمیم استاندار خوزستان برای صدور مجوز تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند تا مرکز استان در پی نامه مجمع نمایندگان ...

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت که تصمیم استاندار خوزستان برای صدور مجوز تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند تا مرکز استان در پی نامه مجمع نمایندگان استان به ترکان در سفر رییس جمهور به خوزستان بوده است.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: بعد از سفر رییس جمهور به استان خوزستان مجمع نمایندگان استان نامه‌ای را خدمت آقای ترکان مشاور ویژه رییس جمهور در مناطق آزاد تقدیم کرد که در آن درخواست شده بود با توجه به شرایط استان و اینکه محدودیت تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کند این اجازه داده شود که این خودروها در محدوده استان با رعایت حریم مربوطه تردد کنند.

وی افزود: پیش از این خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند تا 120 کیلومتر از منطقه آزاد اجازه تردد داشتند که بعد از تقاضای نمایندگان از رییس جمهور و تصمیم استاندار این حریم به 150 کیلومتر از مرکز استان افزایش پیدا کرد.

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس ادامه داد: درخواست ما برای کاهش محدودیت تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند به دلیل شرایط اقلیمی استان خوزستان و نامناسب بودن زیرساخت‌ها و ناامن بودن راه‌ها صورت گرفت. ضمن اینکه ظرفیت خودرو افزایش نیافته بلکه محدوده تردد گسترده‌تر شده است.

جلیلی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کسی به تصمیم اتخاذشده در مورد کاهش محدودیت تردد خودروهای وارداتی منطقه آزاد اروند معترض نیست اما خودروسازانی که بازار مکاره‌شان را در استان خوزستان دچار اختلال می‌بینند در این زمینه به وزیر صنعت فشار می‌آورند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این تصمیم از سوی استاندار خوزستان و با پیگیری نمایندگان اتخاذ شده گفت که مسئولین استان به دلیل شرایط منطقه صلاحیت اتخاذ تصمیماتی مبتنی بر وضع منطقه خود را دارند.

وی اضافه کرد: ما تقاضای دیگری هم داریم آن هم این است که ناوگان عمومی استان شامل خودروهای بین شهری نیز به دلیل شرایط بد آب و هوا با خودروهای وارداتی نوسازی شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها