کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ثبت رکوردهای جدید در بازار طلا و سکه


کد خبر : ۷۳۲۲۳سه شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲:۳۵۱۶۱۰۷ بازدید

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه بهار آزادی به 9 میلیون تومان رسیده است،‌گفت: امروز رکوردهای جدیدی برای طلا و سکه ...
ثبت رکوردهای جدید در بازار طلا و سکهثبت رکوردهای جدید در بازار طلا و سکه

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه بهار آزادی به 9 میلیون تومان رسیده است،‌گفت: امروز رکوردهای جدیدی برای طلا و سکه در بازار ثبت شده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره وضعیت بازار طلا وسکه در روزجاری اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت ارز و طلای جهانی، از صبح امروز شاهد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار داخلی و ثبت رکوردهای تاریخی هستیم.

وی با اشاره به فروش دلار 20 هزار و 400 تومانی در بازار ارز گفت: اونس جهانی طلا نیز 12 دلار افزایش داشته است که منجر به افزایش شدید قیمت سکه و طلا در بازار داخلی شده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم اکنون به مرز 9 میلیون تومان رسیده است،‌ تصریح کرد: این قیمت ها درحالی در بازار سکه ثبت شده که تا کنون شاهد ثبت چنین نرخ‌هایی نبودیم و برای اولین بار است که قیمت سکه به این مرز رسیده است.

به گفته کشتی‌آرای، هر گرم طلای 18 عیار نیز با بیشترین افزایش قیمت هم اکنون با قیمت 870 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهارآزادی طرح قدیم با قیمت 8 میلیون و 600 هزار تومان معامله می شود.

وی با بیان اینکه خریدار و فروشنده به صورت موازی در بازار حضور دارند، گفت: اما تقاضای اضافی وارد بازار طلا و سکه نشده است؛ حباب سکه نیز بین 350 هزار تا 380 هزار تومان در نوسان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها