کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد


کد خبر : ۷۳۱۱۰شنبه، ۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴:۱۷۸۶۷۳ بازدید

امروز سهامداران شرکت‌های نفت پارس، تایدواتر خاورمیانه و رینگ‌سازی مشهد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین ...
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشداسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد

امروز سهامداران شرکت‌های نفت پارس، تایدواتر خاورمیانه و رینگ‌سازی مشهد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و بانک دی در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه رشد 46هزار و 822واحدی در ارتفاع یک میلیون و 466هزار و 275واحد به کار خود پایان داد و بیش از 5میلیارد و 820میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 9هزار و 542میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و 95هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نفت پارس، تایدواتر خاورمیانه و رینگ‌سازی مشهد امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کشاورزی و دامپروری مگسال، کنترل خوردگی تکین و خوراک دام پارس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 647میلیون ورقه به‌ارزش 4هزار و 884میلیارد تومان در 611 هزار و 96نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 828واحد رشد کرد و در ارتفاع 16هزار و 31واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد و بانک دی بیشترین رشد را داشتند شرکت‌های پخش البرز، بیمه کوثر و کشاورزی و دامپروری بینالود بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها