کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش 30 درصدی قیمت لاستیک ابلاغ شد


کد خبر : ۷۳۰۲۶سه شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵:۰۶۱۰۶۹۲ بازدید

در حالی که هفته گذشته طرح افزایش 30 درصدی قیمت لاستیک به صورت علی‌الحساب در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد، سازمان حمایت ...
افزایش 30 درصدی قیمت لاستیک ابلاغ شدافزایش 30 درصدی قیمت لاستیک ابلاغ شد

در حالی که هفته گذشته طرح افزایش 30 درصدی قیمت لاستیک به صورت علی‌الحساب در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح شد، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش ۳۰ درصدی قیمت انواع تایر را به شرکت‌های تولیدکننده ابلاغ کرد.

به گزارش ایران جیب از ایسنا، هفته گذشته، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در جلسه ستاد تنظیم بازار، از تصویب افزایش قیمت لاستیک به صورت علی‌الحساب، ۳۰ درصد خبر داد.  

در این زمینه همان روز مصطفی تنها- سخنگوی انجمن تولیدکنندگان تایر- در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه در جلسه ستاد تنظیم بازار نماینده‌ای از انجمن تایر حضور نداشته است، هنوز تاییدیه‌ای به صورت کتبی یا شفاهی در رابطه با این افزایش قیمت به ما ابلاغ نشده است. اما پیش‌بینی می‌شود تا هفته آینده که این ابلاغیه افزایش قیمت به زودی اعلام شود.

طبق پیش‌بینی وی، روز گذشته سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مجوز افزایش ۳۰ درصدی قیمت انواع تایر را به شرکت‌های تولیدکننده ابلاغ کرد. مطابق این ابلاغیه با تصمیم ستاد تنظیم بازار افزایش ۳۰ درصدی قیمت ها مورد موافقت قرار گرفته و بر همین اساس شرکت‌ها می‌توانند این میزان افزایش را بر روی محصولات خود اعمال کنند.

72et7czcbiok4gslc75m.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها