کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد


کد خبر : ۷۱۹۰۳شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰:۵۶۱۱۸۲۱ بازدید

سهامداران شرکت‌های کمباین‌سازی ایران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و فرآروده‌های نسوز پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ...
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشداسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد

سهامداران شرکت‌های کمباین‌سازی ایران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و فرآروده‌های نسوز پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های داروسازی تولید دارو، بیمه میهن و شیر پگاه آذربایجان شرقی در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 35هزار و 137واحدی در ارتفاع 982هزار و 524واحد به کار خود پایان داد و تعداد 4میلیارد و 211میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 4هزار و 976میلیارد تومان در 663 هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کمباین‌سازی ایران، صنایع پتروشیمی کرمانشاه و فرآروده‌های نسوز پارس امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سیمان شمال، سرمایه‌گذاری نیرو و ایران ارقام نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و 799میلیون ورقه به‌ارزش 2هزار و 449میلیارد تومان در 310هزار نوبت، شاخص فرابورس(آیفکس) 197واحد افت کرد و در ارتفاع 11 هزار و 102واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز دارندگان انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه سهامداران شرکت‌های داروسازی تولید دارو، بیمه میهن و شیر پگاه آذربایجان شرقی افزایش قیمت را داشتند و شرکت‌‌های سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز، تولید برق ماهتاب کهنوج و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها