کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپل به‌دنبال تغییرات عمده؛ از آیفون 12 چه می‌دانیم؟


کد خبر : ۷۱۵۵۷سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲:۵۷۸۱۰۷ بازدید

در حالی که اپل آماده می‌شود تا جدیدترین محصول گوشی هوشمند خود را در سال جاری روانه بازار کند، گزارش‌ها حاکی از تغییرات عمده ...
اپل به‌دنبال تغییرات عمده؛ از آیفون 12 چه می‌دانیم؟اپل به‌دنبال تغییرات عمده؛ از آیفون 12 چه می‌دانیم؟

در حالی که اپل آماده می‌شود تا جدیدترین محصول گوشی هوشمند خود را در سال جاری روانه بازار کند، گزارش‌ها حاکی از تغییرات عمده در این سری آیفون‌ها هستند.

اطلاعات درز پیدا کرده به فاصله چند ماه از رونمایی از این گوشی نشان می‌دهد مسئولان اپل طرح‌هایی متفاوت را در آیفون ۱۲ اعمال کرده‌اند. اما تا کنون از این تغییرات چه می‌دانیم و چه اطلاعاتی درز پیدا کرده است؟

بزرگترین تحول ظاهری از زمان آیفون X

از زمان عرضه آیفون ۶ در سال ۲۰۱۴ بدین سو، مسئولان اپل روی تولید آیفون‌هایی با گوشه‌های نرم‌تر و خمیده تمرکز کرده‌اند. اما اکنون گزارش شده است که آیفون ۱۲ به لحاظ ظاهری در این رویه تغییری اساسی ایجاد خواهد کرد و به مدل‌های پیشین بازخواهد گشت.

متخصصان به وبسایت بلومبرگ گفته‌اند آیفون ۱۲ به لحاظ طراحی شباهت زیادی با آیفون ۵ دارد که از لبه‌های فلزی تخت و سرراست بهره می‌برد. همچنین گفته شده است که طراحان با انتقال اسپیکر به نوار فوقانی گوشی، توانسته‌اند شکاف‌های روی آیفون را ریزتر و باریک‌تر کنند.

همچنین بنابر تصاویری که از نسخه‌های آزمایشی آیفون ۱۲ مدل ۶.۷ اینچی درز کرده است، دو دوربین تشخیص هویت موسوم به Face ID و TrueDepth در نوار بالایی گوشی تعبیه شده‌اند.

باید همینطور اضافه کرد که انتظار می‌رود آیفون ۱۲، همچون آیفون ۱۱، مجهز به سه دوربین باشد.

چند مدل گوشی آیفون ۱۲ وجود خواهد داشت؟

مطابق آنچه تا کنون می‌دانیم، آیفون ۱۲ در ۴ مدل عرضه خواهد شد. یک مدل با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی، دو مدل با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و یک مدل که بزرگترین مدل نیز به شمار می رود با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی.

دو آیفون مدل بالاتر از ۶ اینچ، مجهز به یک حافظه داخلی (RAM) شش گیگابایتی خواهند بود. این بالاترین میزان حافظه داخلی است که تا کنون در گوشی‌های آیفون تعبیه شده است.

اولین آیفون‌های مجهز به فناوری اینترنت پرسرعت 5G؟

منابع به وبسایت فناوری نیکی گفته‌اند تمامی مدل‌های آیفون ۱۲ مجهز به فناوری اینترنت پرسرعت 5G خواهند بود. بدین ترتیب این اولین بار به شمار خواهد رفت که این فناوری جدید در گوشی های آیفون به کار گرفته می شوند.

آیفون ۱۲ چه قیمتی خواهد داشت؟

با توجه به مدل‌های مختلف و همینطور بنا بر نرخ‌گذاری بر روی آیفون ۱۱، کارشناسان بازار تخمین می‌زنند که قیمت آیفون جدید بسته به آپشن‌ها بین حدود ۶۵۰ دلار برای آیفون ۱۲ با صفحه نمایش ۵.۴ اینچی تا ۱۱۰۰ دلار برای آیفون ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی متغیر باشد.


آیفون ۱۲ در چه تاریخی عرضه خواهد شد؟

از آنجا که همه‌گیری ویروس کرونا زنجیره تولید گوشی هوشمند اپل در چین را با اختلال مواجه کرده است، گمانه‌زنی‌ها در مورد تاخیر در عرضه آیفون ۱۲ بالا گرفته است.

در حالی که برآوردهای قبلی ماه سپتامبر (حدود ماه مهر) در سال جاری را تاریخ عرضه آیفون ۱۲ پیش‌بینی می‌کردند، اکنون محتمل است که این زمان به ماه اکتبر یا نوامبر (آبان یا آذر) عقب بیافتد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها