کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین گوشی های مینی موجود در بازار


کد خبر : ۷۱۴۰سه شنبه، ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹:۳۷۹۴۹۵ بازدید

شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه هرساله سرمایه گزاری زیادی بر روی پرچم‌دار خود می‌کنند و در تلاش هستند تا با ایجاد بهبودهایی در عملکرد، طراحی و... وارد رقابت با دیگر ...

شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های همراه هرساله سرمایه گزاری زیادی بر روی پرچم‌دار خود می‌کنند و در تلاش هستند تا با ایجاد بهبودهایی در عملکرد، طراحی و... وارد رقابت با دیگر شرکت‌های تولید کننده شوند. با تمام این وجود بسیاری از این شرکت ها تولید نسخه‌های کوچک‌تر از پرچمداران خود را فراموش نمی‌کنند. این مدل ها که اصطلاحاً نسخه مینی گوشی‌های اصلی شناخته می‌شوند، از لحاظ اندازه مشخصات فنی کمی پایین‌تر از مدل‌های اصلی خود قرار دارند اما در عوض قیمتی مناسب تر و اقتصادی‌تر برای آن ها در نظر گرفته شده است. در همین راستا قصد داریم در ادامه مطلب برخی از بهترین نسخه‌های مینی پرچمداران بزرگ بازار گوشی‌های همراه را معرفی کنیم.


سونی اکسپریا Z3

اکسپریا Z3 کامپکت با اندازه صفحه نمایش 4.6 اینچی خود کمی بزرگ‌تر از نسخه‌های پیشین خانواده z سونی است اما همچنان ابعاد آن کوچک‌تر از نمونه اصلی پرچم‌دار جدید سونی است. مهم‌ترین قابلیتی که اکسپریا Z3 کامپکت از مدل اصلی خود به ارث برده قابلیت ضدآب بودن کامل آن است. اکسپریا Z3 کامپکت مجهز به اندروید کیت کت و پردازنده اسنپدراگون 801 است.
 

d99ym9q0lwgybns0mv8r.jpg



LG G3 S

مدل مینی گوشی ال جی جی 3 که در آسیا با نام جی 3 بیت شناخته می‌شود برادر کوچک‌تر ال جی جی 3 است. از قابلیت‌هایی که همچنان در مدل مینی این گوشی هوشمند شاهد آن هستیم می‌توان به سیستم عکس برداری لیزری و بدنه انحنادار فلزی آن اشاره کرد. صفحه نمایش مدل مینی این گوشی ال جی مدیریت راحت‌تری دارد اما متأسفانه خبری از رزولوشن بالا و شفاف 1440p جی 3 نیست. رزولوشن این مدل مینی تنها 720 است.
 

s5agdpjilnrsz7d0voq.jpg



S5 MINI

گلکسی اس 5 مینی، سومین مدل مینی از سری گلکسی سامسونگ محسوب می‌شود. گلکسی اس 5 مینی در رنگ‌های متنوع عرضه شده و مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 400 چهار هسته ای است که به سیستم عامل اندروید کیت کت نیرو می‌بخشد. در مورد قیمت قطعی آن هنوز حرفی به میان نیامده اما بدون شک کسانی را که به دنبال گلکسی اس 5 با قیمت ارزان تر هستند راضی نگه خواهد داشت.
 

ruriimncadh81fxnaku.jpg



موتورولا دروید MINI
دروید مینی درست مانند مدل‌های مینی قبلی موتورولا نظیر دروید مکس مجهز به یک پردازنده X8 بوده اما برای اینکه قیمت آن نسبت به مدل اصلی کمتر تمام شود از کیفیت طراحی بدنه آن تا حدودی کاسته شده است. با این حال دروید مینی همچنان عمر باتری بسیار خوبی داشته و یک پردازنده گرافیکی قدرتمند 4 هسته ای دارد.
 

8j5o70xhhv8oe99slmcc.jpg



LG G2 MINI

 جی 2 مینی مجهز به یک صفحه نمایش 4.7 اینچی و دوربین قابل قبول 8 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری جی 2 مینی 2440 میلی آمپر بوده که با توجه به ابعاد کوچک‌تر گوشی نسبت به مدل اصلی آن عدد قابل توجهی است.
 

94rku19w43wrycvnq.jpg



HTC ONE MINI

شاید در نگاه اچ تی سی وان مینی ظاهر جذاب و تمام فلزی مدل اصلی خود را نداشته باشد اما این گوشی خوش‌دست و جذاب مجهز به آنتن LTE و سیستم عامل اندروید کیت کت است. قلب تپنده اچ تی سی وان مینی را یک پردازنده دو هسته ای اسنپدراگون 400 تشکیل می‌دهد و یک دوربین 4 اولتراپیکسلی مخصوص گوشی‌های جدبد اچ تی سی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.


qr3vcyci81nnudexrzo.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها