کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لوازم خانگی 5 تا 25 درصد گران شدند


کد خبر : ۷۱۳۰۸دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶:۱۴۶۴۵۶ بازدید

مشاهدات بازار خرید و فروش لوازم خانگی نشان می دهد برخی از واحدهای تولیدی 5 و برخی دیگر 25 درصد بر قیمت محصولات خود اضافه کرده اند.
لوازم خانگی 5 تا 25 درصد گران شدندلوازم خانگی 5 تا 25 درصد گران شدند

شیوع بیماری کرونا در سطح کشور باعث شد تا بسیاری از بازارها در اسفند 98 و فروردین ماه سال جاری فعالیت خود را متوقف کنند. اما در طول هفته گذشته با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعالیت واحدها آغاز شده است . در این میان بازار خرید و فروش لوازم خانگی هم فعالیت خود را شروع کرده  و  واحدهای صنفی اقدام به فروش محصولات خود میکنند.

به اعتقاد فروشندگان لوازم خانگی تعطیلی بازار اسفند ماه باعث شده بود تا فروش واحدها متوقف شود و همین امر مشکلاتی را برای آنها به وجود آورده بود اما خوشبختانه در حال حاضر بازار تا حدودی با مشتری روبه رو است که این موضوع واحدها را برای گشایش مغازه ها دلگرم تر کرده است. 

البته فروشندگان لوازم خانگی معتقدند مردم نگران افزایش قیمت ها هم هستند و به همین دلیل خریدهای خود را انجام می دهند حتی اگر در ماه های آینده به کالایی نیاز داشته باشند امروز آن را خریداری می کنند.

اما نکته قابل تأمل در بازار این روزهای لوازم خانگی افزایش قیمت کالاها توسط تولیدکنندگان است. آنها با استناد به افزایش قیمت هزینه های تولید و عدم تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه اقدام به افزایش قیمت انواع کالاهای لوازم خانگی کرده اند. 

مشاهدات بازار نشان می دهد برخی از واحدهای تولیدی 5 و برخی دیگر 25 درصد بر قیمت محصولات خود اضافه کرده اند.  به عنوان نمونه یک لباسشویی 5 کیلویی که پیش از این 3 میلیون و 800 هزار تومان بود امروز 4 میلیون و 500 هزار تومان و یخچال دو قلوی 7 میلیون 500 هزار تومانی در بازار 10 تا 15 میلیون تومان به فروش می رسد. / تسنیم



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها