کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اختلاف قیمت 6 هزار تومانی محصولات در میادین تره‌بار توجیه منطقی ندارد


کد خبر : ۷۱۱۹۰جمعه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰:۵۱۵۳۶۵ بازدید

سیدیاسر رایگانی در واکنش به قیمت‌های اعلامی از سوی اتحادیه میوه و سبزی برای ماه مبارک رمضان گفت: اختلاف قیمت ...
اختلاف قیمت 6 هزار تومانی محصولات در میادین تره‌بار توجیه منطقی ندارداختلاف قیمت 6 هزار تومانی محصولات در میادین تره‌بار توجیه منطقی ندارد

سیدیاسر رایگانی در واکنش به قیمت‌های اعلامی از سوی اتحادیه میوه و سبزی برای ماه مبارک رمضان گفت: اختلاف قیمت ۳ تا ۶ هزار تومانی برای محصولات در تره‌بار توجیه منطقی ندارد.

سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با تسنیم در واکنش به مصاحبه رئیس اتحادیه میوه‌ و سبزی درباره قیمت میوه و سبزی در ماه رمضان، گفت: اختلاف قیمت کف و سقف محصولات در میادین میوه و تره‌بار هیچ توجیه منطقی ندارد چراکه تفاوت کیفیت یک کالا به‌قدری نیست که قیمت کف و سقف محصول در میادین 3 تا 6 هزار تومان اختلاف داشته باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: به‌عنوان مثال میوه مِلون در نرخ‌نامه اعلامی از یک‌هزار و 500 تومان تا 8 هزار تومان اعلام شده که همین اختلاف قیمت موجب نوسان قیمت شده و باعث می‌شود میوه گران به دست مصرف‌کننده برسد‌.

وی افزود: میادین تره‌‌بار باید تفاوت قیمت کف و سقف محصولات را به حداقل برسانند تا شاهد عرضه محصولات باکیفیت تقریباً یکسان با قیمت‌های مختلف در بازار نباشیم.

رایگانی تصریح کرد: طرح نظارتی سازمان تعزیرات ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شده و هموطنان می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه t135.ir ثبت کنند تا پس از هماهنگی با دستگاه‌های نظارتی مربوطه، تیم گشت مشترک برای رسیدگی به محل تخلف مراجعه کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها