کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سرانجام شرکت نگین خودرو آفتاب پلمپ شد


کد خبر : ۷۱۱۶دوشنبه، ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷:۳۷۲۶۹۸۵ بازدید

شرکت نگین خودرو آفتاب که در زمینه فروش لیزینگی خودرو فعال بود پلمپ شد.

شرکت نگین خودرو آفتاب که در زمینه فروش اقساطی خودرو فعال بود، با حکم دادسرای ناحیه 2 تهران پلمپ شد.تعدادی از مشتریان این شرکت صبح امروز مقابل ساختمان پلمپ شده این شرکت تجمع کردند و قصد تجمع مقابل مجلس را داشتند که به دلیل تعطیل بودن مجلس، این تجمع برگزار نشد.

مشتریان معترض این شرکت می گویند: نگین خودرو آفتاب علاوه بر تأخیر در عرضه خودرو به مشتریان، در پرداخت پول به انصراف دهندگان نیز تأخیر داشته و با شاکیان این موضوع نیز برخورد غیر قابل قبولی می‌شده است.

این در حالی است که خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی می گوید , جمعی که خود را از مالباختگان خرید خودرو از شرکت لیزینگ نگین آفتاب می‌نامیدند، امروز دوشنبه با تجمع مقابل مجلس خواستار رسیدگی به مشکلاتشان شدند.

به گفته تعدادی ازاین مالباختگان، این شرکت تا کنون مبالغ بسیاری را برای تحویل خودرو به متقاضیان دریافت کرده اما پس از گذشت مدت زمان بسیار نه  خودرو به آنها واگذار شده و نه پول پرداختی برگردانده شده است.به گفته یکی دیگرازمالباختگان، از مدیریت این شرکت به مراجع قضایی شکایت  و دفترثبت نام آن پلمپ شده اما مشخص نیست که زمان رسیدگی به این پرونده چه مدت طول می کشد.


btbsobvsf79lkk6kv710.jpg

47dhelbkqnher17phpxt.jpg

kz5a68uzdm7qhan3gi8.jpg

813oxar38umyg74eyqt7.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها