کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شاخص بورس تهران در پایان معاملات روز سه‌شنبه


کد خبر : ۷۰۶۴۴سه شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰:۳۹۵۳۴۷ بازدید

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ریزشی بود، امروز به مدار صعود برگشت و بیش از 13 هزار واحد رشد کرد.
شاخص بورس تهران در پایان معاملات روز سه‌شنبهشاخص بورس تهران در پایان معاملات روز سه‌شنبه

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ریزشی بود، امروز به مدار صعود برگشت و بیش از 13 هزار واحد رشد کرد.

معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۱۳ هزار و ۹۲۵ واحد افزایش، رقم ۵۸۳ هزار و ۵۹۹ واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۴۲۹۷ واحد صعود کرد و در رقم ۲۰۹ هزار و ۳۱۸ واحد ایستاد.

امروز یک میلیون معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال انجام شد و از میان ۲۹۴ نماد مثبت و ۵۵ نماد منفی، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، گروه مپنا، مخابرات ایران و گروه مدیریت سرمایه گذاری ایمد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بانک های ملت و تجارت، گلوکوزان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری خوارزمی و توسعه معادن و فلزات نمادهای پربیننده بورس بودند.

صعود ۱۶۹ واحدی فرابورس

شاخص کل فرابورس نیز با ۱۶۹ واحد صعود رقم ۷۵۵۲ واحد را ثبت کرد. معامله گران ۶۶۲ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۳۴ میلیارد ریال انجام دادند. در فرابورس ۱۸۰ نماد مثبت و ۵۱ نماد منفی بودند که از میان آن ها سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، تولید نیروی برق دماوند، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، فولاد هرمزگان جنوب، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و توسعه مولد نیروگاهی جهرم نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذشاتند.

لیست نمادهای پربیننده فرابورس نیز از سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، قاسم ایران، س. توسعه و عمران استان کرمان و سیمان لار سبزوار تشکیل شده بود./ ایسنا



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها