کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قهرمان عمر شارژ باتری در تلفن های همراه


کد خبر : ۶۹۹۹سه شنبه، ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۲:۵۷۷۶۴۵ بازدید

همان‌طور که می‌دانید این روزها علاوه بر مشخصات گوشی‌های هوشمند باید عمر شارژ آن‌ها را نیز ملاک قرار داد. اکسپریا زد2 پرچم‌دار قبلی سونی در این زمینه ...
قهرمان عمر شارژ باتری در تلفن های همراهقهرمان عمر شارژ باتری در تلفن های همراه

فارنت : همان‌طور که می‌دانید این روزها علاوه بر مشخصات گوشی‌های هوشمند باید عمر شارژ آن‌ها را نیز ملاک قرار داد. اکسپریا زد2 پرچم‌دار قبلی سونی در این زمینه از بهترین‌ها بود و حالا آزمایش‌ها نشان می‌دهد جانشین آن Xperia Z3 شاید بهترین گوشی هوشمند دنیا از نظر شارژدهی باشد!

اگر به قسمت تنظیمات و سپس باتری در گوشی اندرویدی خود رجوع کنید و Screen را انتخاب کنید مشاهده می‌کنید که گوشی شما از زمان آخرین شارژ چند ساعت با صفحه‌نمایش روشن دوام آورده است. در پرچمداران امروزی معمولاً این عدد در بهترین حالت 6 یا شاید 7 ساعت است اما به نظر می‌رسد اکسپریا زد3 می‌تواند حدود 9 ساعت و نیم دوام بیاورد!
 

241wbqfuq52wh45nmes.gif


این آزمایش که توسط وب‌سایت فون‌آرنا انجام شده است در شرایط یک کد تحت وب انجام شده که استفاده روزانه را شبیه‌سازی می‌کند. اکسپریا زد3 با باتری 3100 میلی‌آمپرساعتی خود توانسته حتی بالاتر از Ascend Mate 7 هواوی با باتری غول‌آسای 4100 میلی‌آمپرساعتی قرار گرفته و رتبه نخست را کسب کند. مقام سوم نیز به اکسپریا زد2 با 8 ساعت و ده دقیقه تعلق دارد و فبلت هواوی نیز 9 ساعت و 3 دقیقه دوام آورده است.

به این ترتیب شاید زد3 نسبت به زد2 بر روی کاغذ تغییر چندانی نداشته است اما به نظر می‌رسد سونی پس از سه نسل واقعاً یک پرچم‌دار تمام عیار روانه بازار کرده است. بی‌صبرانه منتظر ورود رسمی پرچمدار جدید سونی به بازار ایران و بررسی آن از نزدیک خواهیم ماند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها