کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران - شمال


کد خبر : ۶۹۵۷۰سه شنبه، ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷:۵۷۷۲۹۱ بازدید

نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای اتوبوس‌ها 450 هزار ریال تعیین شده است، همچنین در ایام غیرپیک نرخ عوارضی برای سواری‌ها ...
جدول نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران - شمالجدول نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران - شمال

نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای اتوبوس‌ها 450 هزار ریال تعیین شده است، همچنین در ایام غیرپیک نرخ عوارضی برای سواری‌ها 250 هزار ریال است.

 منطقه یک آزادراه تهران - شمال با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

در این راستا روز گذشته طی نامه‌ای از معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به شرکت آزادراه تهران - شمال قیمت عوارضی منطقه یک آزادراه تعیین شد. 

در این نامه آمده است: 

 در راستای اجرای ماده 34 آیین‌نامه اجرایی قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری از طریق مشارکت بانک‌ها و سایر منابع مالی و پولی کشور و تبصره ذیل آن و با استناد به نامه شماره 78708 تاریخ 1394/06/17 معاون اجرایی وقت رئیس جمهور مبنی بر تنفیذ تعیین نرخ عوارضی آزادراه‌های مشارکتی به وزیر راه و شهرسازی و نظر به تصویب مقام عالی وزارت در خصوص نرخ‌های پیشنهادی بدین وسیله نرخ عوارض وسایل نقلیه عبوری در منطقه یک آزادراه تهران - شمال جهت اجرا و دریافت توسط سامانه الکترونیکی اخذ عوارض از تاریخ افتتاح قطعه مذکور ابلاغ می‌‌شود.

در ادامه این نامه قیمت عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال به تفکیک نوع خودروها آورده شده است. بدین ترتیب که نرخ عوارضی برای خودروهای سواری در روزهای عادی 200 هزار ریال، برای خودروهای سواری در روزهای پیک تردد نظیر تعطیلات و ایام پایان هفته 300 هزار ریال و برای وانت‌بارها 350 هزار ریال تعیین شده است. 

بنا بر این گزارش، نرخ عوارضی منطقه یک آزادراه تهران - شمال برای مینی‌بوس‌ها 400 هزار ریال و برای اتوبوس‌ها 450 هزار ریال تعیین شده است.

طبق تعریف معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه روزهای پیک شامل از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا پایان روز جمعه و همچنین روزهای تعطیل تعیین شده است. 

در این نامه تأکید شده است: پرداخت کارمزد سامانه الکترونیک اخذ عوارض (ETC) از زمان راه‌اندازی و بهره‌برداری کامل سامانه مذکور لازم‌الاجرا است که مبلغ ‌آن از نرخ‌های مصوب ذکر شده کسر و به حساب شرکت سرمایه‌گذار در استقرار سامانه مورد اشاره منظور می‌شود.

میزان عوارض منطقه یک آزادراه تهران - شمال
 نام آزادراه

  سواری

(روزهای عادی)

  سواری

( روزهای پیک)

  وانت  مینی‌بوس  اتوبوس
منطقه 1 تهران -شمال 20 هزار تومان 30 هزار تومان 35 هزار تومان 40 هزار تومان 45 هزار تومان


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها