کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرماندار رشت از مردم عذرخواهی کرد


کد خبر : ۶۹۲۷۳پنجشنبه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰:۰۹۱۰۵۹ بازدید

فرماندار رشت ضمن عذرخواهی از مردم این شهرستان به دلیل وجود نواقص و مشکلاتی در زمینه خدمات رسانی، گفت: آب ۹۰ روستای شهرستان رشت قطع است.

فرماندار رشت ضمن عذرخواهی از مردم این شهرستان به دلیل وجود نواقص و مشکلاتی در زمینه خدمات رسانی، گفت: آب ۹۰ روستای شهرستان رشت قطع است.

میرشمس مؤمنی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علیرغم برنامه ریزی های انجام شده برای مقابله با بحران، بسیاری از محورهای شهری و روستایی شهرستان رشت بعد از بارش شدید برف مسدود شد.

وی با اشاره به قطعی برق ۸۰ درصد حوزه روستای و ۶۰ درصد حوزه شهری، افزود: با توجه به بارش یک و نیم متری در محدوده امامزاده هاشم و سراوان راه ورودی به شهر رشت مسدود شد.

فرماندار رشت در ادامه با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای از مسافران برای مدت طولانی در این مسیر گرفتار شدند، گفت: در این مدت زمینه اسکان ۳ هزار نفر پیش بینی و ۷ هزار بسته خوراکی توزیع شد.

مؤمنی زاده ادامه داد: در حوزه روستایی تأسیسات ژنراتور و مولد برق وجود ندارد و آب آشامیدنی بیش از ۹۰ روستا قطع شده و در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستیم.

وی ادا مه داد: ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و اجرایی در سطح شهرستان رشت در تلاش برای رفع خاموشی‌ها هستند تا الان حدود ۸۰ درصد حوزه شهری و بخش عمده‌ای از روستاها برقرار شدند

فرماندار رشت با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان امشب ۷۰ درصد قطع برق مرتفع شود، افزود: از مردم شهرستان رشت برای وجود نواقص و مشکلات در خدمات رسانی عذرخواهی می‌کنم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها