کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اوج‌گیری مجدد شاخص بورس تهران


کد خبر : ۶۹۲۵۹چهارشنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸:۲۲۶۵۴۴ بازدید

شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) 11،927 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 459 هزار و 79 واحد رسید.
اوج‌گیری مجدد شاخص بورس تهراناوج‌گیری مجدد شاخص بورس تهران

شاخص کل در بازار بورس امروز (چهارشنبه) 11،927 واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم 459 هزار و 79 واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از ۶ میلیارد و ۹۹۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۷ هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۱۴۸ هزار و ۹۳۰ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۲ هزار و ۴۰۳ واحد رشد به ۹۹ هزار و ۳۲۶ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با ۱۴ هزار و ۵۹۸ واحد افزایش به رقم ۵۵۵ هزار و ۷۳۴ واحد رسید، شاخص بازار اول هشت هزار و ۸۰۵ واحد و شاخص بازار دوم ۲۳ هزار و ۶۴۵ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۱۰ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۴۹۸ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۴۵۰ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۴۳۲ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۴۰۷ واحد و بانک ملت (وبملت) با ۳۹۰ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

 در مقابل نماد ایران خودرو (خودرو) با ۱۰۲ واحد، بانک تجارت (وتجارت) با ۶۷ ، ایران ترانسفو (بترانس) با ۲۸ واحد، قند اصفهان (قصفها) با ۱۱ واحد، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت) با ۱۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر معاملات امروز بورس داشتند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک ملت، بانک تجارت، سایپا، ایران خودرو، بانک صادرات ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۷۶۹ میلیون و ۹۷۲ هزار برگه سهم به ارزش بیش از چهار هزار و هفت میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز ۱۵۵ واحد افزایش داشت و بر روی کانال پنج هزار ۸۱۵ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۳۸۶ هزار برگه سهم به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز در بین تمامی نمادها، نماد سنگ آهن گهرزمین (کگهر)، سهامی ذوب آهن اصفهان (ذوب)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا)، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، فرابورس ایران (فرابورس) و پتروشیمی مارون (مارون)، بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص این بازار داشتند.

همچنین نماد تولید نیروی برق دماوند (دماوند)، نفت پاسارگاد (شپاس) و دامداری تلیسه نمونه (تلیسه) مانع از رشد بیشتر این شاخص شدند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها