کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وام 50 میلیون تومانی ازدواج، باز هم کم است


کد خبر : ۶۸۳۱۱چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴:۰۰۳۷۸۵ بازدید

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، وام 50 میلیون تومانی ازدواج برای سال آینده را عدد بالایی با توجه به تورم موجود در کشور ندانست و ...

عضو هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، وام 50 میلیون تومانی ازدواج برای سال آینده را عدد بالایی با توجه به تورم موجود در کشور ندانست و پیشنهاد داد از منابع تامین کالاهای اساسی، مبلغی به تامین کالاهای ضرور زوجین جوان تعلق گیرد.

سیدعلی ادیانی در گفت‌وگو با خانه ملت با اشاره به افزایش مبلغ وام ازدواج از 30 میلیون به 50 میلیون تومانی برای سال آینده توسط کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، گفت: افزایش وام ازدواج به احتمال بالا در صحن علنی نیز به تصویب می‌رسد هرچند با توجه به میزان تورم و گرانی کالا، 50 میلیون تومان عدد بالایی نیست و تنها می‌توان گفت؛ قابل‌قبول است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: منابع مالی لازم برای پرداخت وام ازدواج از طریق بودجه بانک‌ها و دیگر تسهیلاتی -که قانون بودجه در اختیار بانک‌ها قرار داده- تامین خواهد شد.

وی برای افزایش مبلغ وام ازدواج و ارائه تسهیلات بیشتر به زوجین پیشنهاد داد که از محل بودجه مربوطه به کالاهای اساسی مبلغی را نیـــز به تامین کالاهای ضرور زوجین جوان تعلق گیرد. وی این پیشنهاد را قابل‌تامل و قابل دفاع دانست.  

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: افزایش وام ازدواج و تمدید زمان بازپرداخت آن از 5 سال به 7 سال، موجب ایجاد امید در بین جوانان برای امر ازدواج می‌‎شود، همچنین باید هر نوع حمایتی که برای تشکیل زندگی حداقلی جوان ها لازم باشد را جدی گرفت و در  این مسیر تلاش کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها