کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعلیق برخی پروازهای بین‌المللی به مقصد عراق و ایران


کد خبر : ۶۸۰۸۴چهارشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵:۱۴۴۸۹۵ بازدید

تعدادی از ایرلاین‌های جهان پروازهای خود به مقصد عراق و ایران را به حالت تعلیق درآوردند.

تعدادی از ایرلاین‌های جهان پروازهای خود به مقصد عراق و ایران را به حالت تعلیق درآوردند.

شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه اعلام کرد که همه پروازهای خود در حریم هوایی عراق و ایران را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کند. ایرفرانس این تصمیم را اقدامی پیشگیرانه و واکنشی به شدت گرفتن تنش‌ها در منطقه دانسته است.

سخنگوی هواپیمایی لوفت‌هانزای آلمان نیز اعلام کرد که این شرکت پروازهای روزانه خود از فرانکفورت به تهران را به حالت تعلیق درآورده و پرواز بعدی به اربیل را  نیز که قرار بود روز شنبه انجام شود کنسل کرده است. این شرکت در ساعات آینده درباره ادامه این وضعیت تصمیم خواهد گرفت.

هواپیمایی امارات متحده عربی نیز امروز (چهارشنبه) و در پی پاسخ انتقام‌جویانه موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا در عراق، یک پرواز برگشت به مقصد بغداد را لغو کرد. این شرکت اعلام کرده که شرایط را زیر نظر دارد و با مقام‌های مسئول در ارتباط است و اگر لازم باشد تغییرات دیگری هم در برنامه پروازهای خود اعمال خواهد کرد.

شرکت "flydubai" متعلق به هواپیمایی امارات هم یکی از پروازهای امروز چهارشنبه به بغداد را لغو کرده است.

پیشتر اداره هوانوردی فدرال آمریکا از خطوط هواپیمایی مسافربری این کشور خواسته بود که از پرواز بر فراز ایران، عراق، خلیج فارس و دریای عمان خودداری کنند.

آژانس فدرال حمل و نقل هوایی روسیه (Rosaviatsia) نیز به شرکت‌های هواپیمایی روسیه توصیه کرده که تا اطلاع ثانوی از پرواز بر فراز ایران، عراق، خلیج فارس و دریای عمان پرهیز کنند. خبرگزاری ریا روسیه روز چهارشنبه به نقل از این آژانس اعلام کرده که این توصیه شامل پروازهای ترانزیت هم می‌شود.

شرکت هواپیمایی چاینا ایرلاینز تایوان نیز اعلام کرده که هواپیماهای این شرکت به دلیل تنش منطقه‌ای بر فراز ایران و عراق پرواز نخواهند داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها