کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ایده انقلابی فولکس‌واگن


کد خبر : ۶۸۰۰۸سه شنبه، ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵:۴۶۴۱۰۲ بازدید

فولکس‌واگن ابتکار تازه‌ای معرفی کرده و می‌گوید با به کارگیری آن مشکل نبود زیرساخت کافی برای شارژ ماشین‌های الکتریکی را حل می‌شود.
ایده انقلابی فولکس‌واگنایده انقلابی فولکس‌واگن

فولکس‌واگن ابتکار تازه‌ای معرفی کرده و می‌گوید با به کارگیری آن مشکل نبود زیرساخت کافی برای شارژ ماشین‌های الکتریکی را حل می‌شود.

با هجوم خودروسازان به سمت تولید ماشین‌های الکتریکی، زمان طولانی برای شارژ ماشین و نبود تعداد کافی ایستگاه‌های شارژ، به یکی از مشکلات اصلی خودروسازان و مصرف‌کنندگان تبدیل شده است.

در روش پیشنهادی فولکس‌واگن، به جای اینکه ماشین‌ها برای شارژ به ایستگاه‌های شارژ بروند، شارژرها به نزدیکی ماشین برده می‌شود.

ابتکار فولکس‌واگن شامل باتری‌های چرخ‌داری است که توسط یک ربات هوشمند در پارکینگ‌ها نصب می‌شود. این ربات به طور خودکار باتری‌ها را نزدیک ماشین برده و ماشین را شارژ می‌کند. ربات برای وصل کردن باتری به ماشین نیازی به کمک ندارد و پس از شارژ ماشین، باتری را از ماشین جدا کرده و به ایستگاه برمی‌گرداند.

فولکس‌واگن هنوز برنامه‌ای برای اجرای این پروژه ندارد ولی می‌گوید اجرای آن با سرعت امکان‌پذیر است و توجیه اقتصادی دارد.

گروه خودروسازی فولکس‌واگن با بیش از ۳۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، قصد دارد بزرگترین تولیدکننده خودروهای الکتریکی در جهان شود. اولین مدل الکتریکی این شرکت امسال به بازار عرضه خواهد شد و کارخانه اعلام کرده است، تا سال ۲۰۲۳ یک میلیون دستگاه ماشین الکتریکی تولید خواهد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها