کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نتیجه ثبت‌ نام کمک‌ هزینه معیشتی تا پایان دی‌ مشخص می‌شود


کد خبر : ۶۷۵۲۳یکشنبه، ۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵:۲۹۶۹۸۴ بازدید

سخنگوی ستاد کمک‌ هزینه معیشتی گفت: نتیجه بررسی تقاضای بیش از 3 میلیون نفر که برای دریافت کمک معیشتی حمایتی ثبت کرده‌اند، تا پایان دی‌ ماه مشخص می‌شود.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد کمک‌ معیشتی حمایتی در طرح افزایش قیمت بنزین گفت: تعداد 6 میلیون و 263 هزار و 861 نفر در سامانه #6369* ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 3 میلیون و 70 هزار و 531 نفر در سایت حمایت (hemayat.mcls.gov.ir) ثبت شده‌اند و اجازه دادند که حساب‌های بانکی آنها بررسی شود.

به گزارش ایران جیب به نقل از فارس، وی افزود: نتیجه بررسی تقاضای این افراد برای دریافت کمک‌ هزینه معیشتی تا پایان دی‌ماه مشخص و اعلام می‌شود و اگر کسانی مشمول دریافت کمک معیشتی حمایتی در طرح بنزین باشند، مبلغ مرحله اول و دوم برای آنها به صورت یکجا واریز می‌شود.

سخنگوی ستاد کمک هزینه معیشتی گفت: کسانی که یارانه‌بگیر نقدی ماهانه بودند و از سوم تا بیستم آذر از طریق سامانه #6369* ثبت‌نام کرده‌اند و سپس در سامانه حمایت ثبت‌نام کرده‌اند، نتیجه این بررسی تا پایان دیماه اعلام می‌شود و اگر کسانی در این مدت تفکیک خانواده انجام داده باشند، باید به دفاتر پلیس +10 بروند و نسبت به تفکیک خانواده اقدام کنند.

وی افزود: کسانی که در سامانه #6369* ثبت کرده‌اند باید به سایت حمایت بروند و مشخصات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ثبت کنند و کسانی که تاکنون به هیچ وجه ثبت‌نام نکرده‌اند یا زوج‌های جوان که در سامانه #6369* ثبت‌نام نکرده‌اند، از 10 دیماه امسال به آنها اعلام می‌شود که برای درخواست دریافت کمک هزینه معیشتی به دفاتر پلیس +10 مراجعه کنند.

میرزایی تاکید کرد: ثبت‌نام برای دریافت کمک معیشتی حمایتی به هیچ وجه برای یارانه نقدی نیست و ارتباطی به یارانه نقدی ماهانه ندارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها