کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جگوار آماده برای رقابت با پورشه


کد خبر : ۶۷۰۸۹دوشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰:۰۵۴۵۹۲ بازدید

جگوار با ایجاد تغییراتی در مدل اف-تایپ، کوپه اسپرت خود را به‌روز کرد. اف-‌تایپ که باید با طیف گسترده‌ای از خودروهای اسپرت نظیر فورد ...
جگوار آماده برای رقابت با پورشهجگوار آماده برای رقابت با پورشه

جگوار با ایجاد تغییراتی در مدل اف-تایپ، کوپه اسپرت خود را به‌روز کرد. اف-‌تایپ که باید با طیف گسترده‌ای از خودروهای اسپرت نظیر فورد موستانگ و پورشه ۹۱۱ رقابت کند، حالا ظاهری مدرن‌تر دارد و به امکانات لوکس‌تری مجهز شده است.

علاوه بر چراغ‌ها و جلوپنجره جدید، داخل ماشین هم به فن‌آوری مدرن‌تری مجهز شده است و نمایشگری ۱۲/۳ اینچی در جلوی فرمان اطلاعات مختلف را به سلیقه راننده نمایش می‌دهد.

جگوار همچنین تولید این ماشین با موتور شش سیلندر را متوقف خواهد کرد و اف-تایپ را تنها با موتورهای چهار و هشت سیلندر خواهد ساخت.

قوی‌ترین موتور اف-تایپ ۵۷۵ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت ماشین با این موتور ۳.۵ ثانیه اعلام شده است.

اف-تایپ اگرچه پرفروش‌ترین مدل جگوار نیست، اما از مهم‌ترین محصولات کارخانه است. جگوار سابقه زیادی در ساخت ماشین‌های اسپرت دارد و در حال حاضر اف-تایپ تنها مدل کارخانه است که این وجه از هویت شرکت را نمایش می‌دهد.

اف-تایپ جدید با قیمت پایه شصت هزار دلار برای مدل‌های ارزان‌تر و حدود ۱۳۰ هزار دلار برای مدل‌های قوی‌تر از زمستان امسال به بازار عرضه خواهد شد.

جگوار همزمان در حال کار بر روی نسل جدید اف-تایپ است که احتمالا در سال ۲۰۲۲ به بازار خواهد آمد. مدل کاملا جدید اف-تایپ قوای محرکه الکتریکی دارد و گفته می‌شود بیشتر از آن که یک ماشین اسپرت باشد، یک سوپرکار خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها